0

نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق ؛‌ محدودیت‌های جدید توانیر برای پرمصرف‌ها

نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق ؛‌ محدودیت‌های جدید توانیر برای پرمصرف‌ها
بازدید 139


نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق انجام می‌پذیرد. در راستای این موضوع، شرکت توانیر محدودیت‌های جدیدی برای مشترکان پرمصرف‌ ایجاد می‌کند.

آرون گروپس

شرکت توانیر برای نظارت بر مصرف برق، برای مشترکانی که مصرف برق زیادی دارند، کنتورهای هوشمندی نصب می‌کند. با این روش قرار است بر استخراج رمزارز نیز نظارت شود.

بیشتر بخوانید:‌ مصرف انرژی استخراج بیت کوین و شهر هیوستون آمریکا برابر است!

نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق

شرکت توانیز برای کنترل مصرف برق ، کنتورهای هوشمندی برای مشترکان پرمصرف برق، نصب خواهد کرد. این کنتورها، میزان استفاده از برق را ارزیابی کرده و برای جلوگیری از مصرف بیش از حد، جریان برق را قطع می‌کنند.

نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق

مدیر عامل شرکت توانیر می‌گوید: برای مشترکان پرمصرف، قرارداد 4.5 میلیون تومانی برای نصب کنترل هوشمند امضا کرده‌ایم. این طرح در مرحله اجرا قرار دارد. بر اساس این طرح، مصرف برق ارزیابی می‎شود و بعد از این پروسه، برق مشترکان پرمصرف قطع خواهد شد.

آرش کردی گفت: این طرح در مرحله اجرا و راه‌انداری قرار دارد و برای سال 1402، برنامه‌هایی برای این بخش در نظر گرفته‌ایم. قرارداد این طرح نهایی شده است و در سال 1402 اجرا خواهد شد.

او می‌گوید: نصب کنتور برق هوشمند برای دو میلیون مشترک یا حداقل یک میلیون و 100 مشترک، تا سال آینده انجام خواهد شد. این طرح به صورت جدی برای مشتریان پرمصرف اجرا خواهد شد. با کمک اجرای این طرح، مانع مصرف غیرمجاز برق برای رمزارزها در زمان پیک خواهیم شد.

آرش کردی به تفاهم نامه‌ امضا شده مشترک با شرکت ساتکاب در راستای این موضوع اشاره کرد و گفت: در زمینه هوشمندسازی شبکه برق با شرکت ساتکاب همکاری خواهیم کرد. طبق این تفاهم نامه، شرکت ساتکاب، باید به توسعه و ایجاد زنجیره هوشمندسازی در صنعت برق بپردازد. پروسه هوشمند سازی شامل تامین کنتور هوشمند برق، مودم، نصب و راه اندازی و ایجاد زیر ساخت ICT لازم است.

بنابر بیانیه کردی، طبق این تفاهم‌نامه، شرکت توانیر نیز متعهد است که در زمینه فنی و اقتصادی با شرکت ساتکاب همکاری کند. هدف از این همکاری، تحقق اهداف تفاهم نامه و واگذاری مجوز بهره‌برداری از بستر فیزیکی شبکه برق به منظور احداث شبکه زیرساخت مخابراتی فیبر نوری و استفاده تجاری از این شبکه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نظارت بر استخراج رمزارز با قطع برق چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید