0

نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی S23 عرضه می‌شود

نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی S23 عرضه می‌شود
بازدید 39


یکی از افشاگران معروف حوزه تکنولوژی مدعی شد نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای پرچمدار جدید سامسونگ شخصی‌سازی خواهد شد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 که کوالکام به طور رسمی معرفی کرد با شماره مدل منحصر به فرد SM8550-AB شناخته می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که این تراشه، نسخه دومی داشته باشد که به طور رسمی اطلاعاتش فاش نشده است. یکی از کارشناسان حوزه تکنولوژی معتقد است که این تراشه می‌تواند یک نسخه انحصاری داشته باشد که برای استفاده در سری گلکسی S23 که در سال 2023 عرضه می‌شود، به سامسونگ داده شده است. نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای شماره مدل متفاوتی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2

این افشا برای اولین بار توسط افشاگر معروف Ice Universe در توییتر مشاهده شد. او ادعا می‌کند نسخه دیگری از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با شماره مدل «SM8550-AC» وجود دارد. مشخص نیست چرا کوالکام تصمیم گرفت هرگز وجود این تراشه را فاش نکند یا اینکه واقعاً وجود دارد یا خیر.

کوالکام در بیانیه‌ای اظهار کرد که Cortex-X3 نسخه پایه این تراشه با فرکانس 3.20 گیگاهرتز کار می‌کند، در حالی که نسخه انحصاری این تراشه می‌تواند تا فرکانس 3.50 گیگاهرتز کار کند و در نتیجه عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این تراشه را افزایش دهد. Ice Universe تفاوت مشخصات بین دو نسخه چیپست را فاش نکرده است، اما گمان دارد که SM8550-AC ممکن است همان نسخه انحصاری سامسونگ و خانواده گلکسی S23 آن باشد.

نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی S23 عرضه می‌شود

این امکان وجود دارد که SM8550-AC صرفاً نسخه‌ای با عملکرد بالاتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 به واسطه داشتن سرعت کلاک CPU و GPU بالاتر باشد، و این عمل در میان سازندگان چیپ‌ست غیرمعمول نیست زیرا اپل نیز این استراتژی را بر روی طیف گسترده‌ای از محصولات خود پیاده می‌کند.

همچنین، انجام معامله‌ای پشت درهای بسته با سامسونگ برای اسنپدراگون 8 نسل 2 با عملکرد بالاتر، به نفع کوالکام خواهد بود، زیرا هر ساله از سری گلکسی اس میلیون‌ها دستگاه فروخته می‌شود.

با وجود رکود اقتصادی، ما همچنان انتظار داریم که سامسونگ در سال 2023 چندین میلیون دستگاه گلکسی S23 را به بازار عرضه کند. در هر صورت بازار شایعات برای این سری از پرچمدار کره‌ای‌ها حسابی داغ است و هر روز اخبار جدیدی پیرامون گلکسی اس 23 منتشر می‌شود و برای داشتن جزئیات دقیق‌تر از این گوشی هوشمند باید کماکان صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: wccftech

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید