0

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2025 از راه می‌رسد

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2025 از راه می‌رسد
بازدید 132


طبق گزارش افشاگری خوش‌سابقه، اپل در تدارک عرضه نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژه پرو است که احتمالاً تا پایان 2025 با نام ویژن وان روانه بازار خواهد شد.

در جریان کنفرانس WWDC 2023، از هدست اپل ویژن پرو، به عنوان نخستین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت رونمایی شد. این هدست دارای برچسب قیمتی 3500 دلار بوده و تا اوایل 2024 نیز روانه بازار نمی‌شود. اما اپل از هم‌اکنون قصد طراحی نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی خود را دارد. به گزارش «مارک گرمن»، افشاگر خوش‌سابقه‌ بلومبرگ، به‌نظر مدل ارزان‌تر ویژن پرو تا پایان سال 2025 روانه بازار خواهد شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی ارزش سهام اپل در عرض یک هفته بعد از معرفی ویژن پرو!

رونمایی از نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2025

به ادعای مارک گرمن با تغییرات ایجاد شده در این نسخه، ویژن وان چندصد دلار ارزان‌تر از ویژن پرو به مشتریان عرضه خواهد شد. درواقع قیمت 3500 دلاری ویژن پرو بسیاری از کاربران را منصرف از خرید این هدست خواهد کرد لذا همین امر اپل را در فکر طراحی مدلی ارزان‌تر انداخت؛ البته باید توجه کرد که هزینه‌ تولید این دستگاه بسیار گران است. در حقیقت پردازنده‌های M2 و R1 و دو نمایشگر میکرو OLED با وضوح 4K، گران‌ترین قطعات ویژن پرو محسوب می‌شوند.

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل

لازم به ذکر است که اپل هم‌زمان در حال کار بر روی مدلی جدید از ویژن پرو نیز هست که دارای پردازنده‌ سریع‌تری است و عملکرد بهتری هم در قیاس با نسل اول خواهد داشت. به گزارش 9to5Mac، احتمالاً مدل ارزان‌تر ویژن پرو در نهایت با نام ویژن یا ویژن وان معرفی شود.

نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل

اپل احتمالاً جهت کاهش قیمت ویژن وان از نمایشگرهایی با وضوح کمتر بهره خواهد برد و از طرفی از پردازنده‌ای با قدرت کمتر استفاده می‌کند. افزون بر این طبق گمانه‌زنی‌ها گرمن هدست واقعیت ترکیبی ویژن وان به تعداد کمتری از دوربین‌ها و حسگرها مجهز می‌شود.

همچنین احتمالاً ویژن وان بدون قابلیت صدای فراگیر به تولید برسد تا کاربران مجبور به خریداری ایرپاد پرو باشند. حذف دوربین سه‌بعدی و استفاده از هدبند ساده‌تر هم احتمالاً از تغییرات دیگری بوده که برای ویژن وان درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نسخه ارزانقیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید