0

نخستین ویدیو از رابط کاربری ویندوز 12 فاش شد [+فیلم]

نخستین ویدیو از رابط کاربری ویندوز 12 فاش شد [+فیلم]
بازدید 82


به‌منظور نمایش جدیدترین تغییرات رابط کاربری ویندوز 12 که مورد انتظار کاربران است، ویدیویی مفهومی از نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت به نمایش در آمده که حاوی اطلاعات جالبی است.

باوجود اینکه چیزی در حدود یک‌ سال و نیم تا انتشار رسمی ویندوز 12 فرصت باقی مانده،‌ یک طراح خوش‌ذوق طی اقداماتی جالب، هر انتظاری که از این سیستم‌عامل وجود دارد را به تصویر کشیده است. بنابراین در این زمینه با یک ویدئو مفهومی جالب از Windows 12 روبرو هستیم.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

ویدیوی مفهومی سیستم‌عامل رونمایی‌نشده مایکروسافت، رابط کاربری ویندوز 12 را با تسکبار (نوار وظیفه‌) مشابه داک macOS نمایش می‌دهد. این تسکبار قسمت‌های مجزایی جهت قرارگیری ویجت، آیکون‌های سنجاق‌شده و تنظیمات سریع در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: مشکل تغییر ساعت کشور در ویندوز توسط مایکروسافت برطرف شد

رونمایی از رابط کاربری ویندوز 12

طبق گزارش دیجیتال ترندز،‌ ویدیوی مفهومی مذکور شیوه ایجاد فولدر در تسکبار و نسخه‌ جدید فایل اکسپلورر را ارائه می‌کند. این ویدیو مفهومی همچنین حاکی از آن است کاربران امکان تغییر و انتخاب حالت تسکبار در بین پیش‌فرض، پیوسته، کلاسیک یا جمع‌و‌جور را دارند. بنابراین هر یک از این گزینه‌ها توانایی اصلاح طراحی ظاهری تسکبار را دارد.

از طرفی به‌نظر یکی از قابلیت‌های جذاب نسخه‌ جدید فایل اکسپلورر آن، احتمالاً Drop Zone بوده که در واقع ناحیه‌ای برای قرار دادن فایل‌ها و فولدرهایتان به‌طور موقت در آن است و بعدها امکان انتقال آن به پوشه‌ای دیگر وجود دارد.

رابط کاربری ویندوز 12

همچنین شایعات تأییدنشده خبر از برنامه ویندوز 12 مایکروسافت برای ارائه سیستم‌عاملی ماژولار با تمرکز بر هوش مصنوعی می‌دهد و لذا دست کاربر را برای شخصی‌سازی بازتر خواهد گذاشت. ویندوز 12 که با کدنام Next Valley مشهور است پیش‌نیاز سخت‌افزاری سخت‌گیرانه‌تری نسبت‌ به ویندوز 11 نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییرات رابط کاربری ویندوز 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید