0

نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا با جزئیات خیره‌کننده فاش شد! [+عکس]

نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا با جزئیات خیره‌کننده فاش شد! [+عکس]
بازدید 32


نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا فاش شد. در این تصویر، کیفیت بالای دوربین احتمالا 200 مگاپیکسلی پرچمدار جدید سامسونگ به نمایش گذاشته شده است.

نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا با جزئیاتی بسیار دقیق و جالب فاش شد. پیش‌تر نیز گفته بودیم که احتمالاً پرچمدار بعدی سامسونگ به حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 مجهز خواهد شد.

عکس گرفته شده با این حسگر سامسونگ در گلکسی اس 23 نشان می‌دهد که این دوربین عملکردی خارق‌العاده دارد. در ادامه می‌توانید عکس ثبت شده با دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 گلکسی S23 سامسونگ را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تداوم سلطه سونی بر بازار سنسورهای دوربین موبایل ؛ کاهش سهم سامسونگ!

نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا لو رفت

گلکسی اس ۲۳ اولترا به حسگر دوربین جدید ISOCELL HP2 مجهز خواهد بود. این یعنی برای اولین‌بار پرچم‌دار سری S به وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل دست پیدا خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ دوباره وارد نبرد مگاپیکسل‌ها شده است؛ اما این‌بار قضیه فرق دارد.

ظاهراً گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند عکس‌های شگفت‌انگیزی ثبت کند و نمونه‌عکس ادعایی ارزش زیادی به این تئوری می‌دهد. به‌گفته‌ی افشاگر خوش‌نام UniverseIce، عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید، ظاهراً با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی گلکسی اس ۲۳ اولترا ثبت شده است.

شاید این‌طور به‌نظر نرسد؛ اما این تصویر تله‌فوتو نیست که با زوم ۵ یا ۱۰ برابر گرفته شده باشد. درعوض، منبع گزارش می‌گوید:

این عکس ۲۰۰ مگاپیکسلی معمولی است که بعداً با زوم ۱۲ برابری و استفاده از ویرایشگر عکس کراپ شد.

نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا لو رفت

این نمونه‌عکس گرفته‌شده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، سطح باورنکردنی از جزئیاتی را نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده می‌تواند ثبت کند. ISOCELL HP2 حسگر ۱٫۱.۳ اینچی با پیکسل‌های ۰٫۶ میکرون است. این حسگر به‌لطف تکنولوژی Super QPD (تشخیص فاز چهارگانه) فوکوس خودکار سریع‌تر و بهتر را در شرایط کم‌نور نوید می‌دهد.

پیش‌ازاین، رندرهای تبلیغاتی فاش‌شده از گلکسی اس ۲۳ اولترا به عکاسی در محیط کم‌نور این گوشی اشاره شده بود و واضح است که این حسگر جدید یکی از ویژگی‌های مهم پرچم‌دار آینده‌ی کره‌ای‌ها خواهد بود که بر فروشش نیز تأثیر خواهد گذاشت. گفتنی است خانواده‌ی گلکسی S23 در رویداد آنپکد ۱ فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نخستین نمونه تصویر گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید