0

نخستین رندرهای آیفون 15 پرو منتشر شد

نخستین رندرهای آیفون 15 پرو منتشر شد
بازدید 64


نخستین رندرهای آیفون 15 پرو منتشر شد. معرفی نسل بعدی محصولات شرکت‌های بزرگ تکنولوژی به یک عادت برای دوستداران تکنولوژی بدل شده است.

نخستین رندرهای آیفون 15 پرو هم طبق عادت برخی از اهالی تکنولوژی مبنی‌بر لو دادن یا افشای محصولات بعدی شرکت‌های بزرگ فناوری منتشر شد. در طراحی این گوشی می‌بینیم ظاهر نمایشگر گوشی همانند آیفون 14 پرو‌ است. اما تغییر اساسی در فریم دور گوشی و قاب پشتی دستگاه مشاهده می‌شود. اگر این رندرها درست باشند که معمولاً هم اینطور است، اپل طراحی فریم تخت را به دست فراموشی سپرده و از فریم خمیده استفاده کرده است.

این نوع طراحی را پیشتر در آیفون‌های نسل‌های قبلی دیده بودیم. از مزیت‌های فریم‌های خمیده می‌توان به خوش دست بودن دستگاه، عدم لیز خوردن از دست و همچنین ظاهری مدرن‌تر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرو بدون دکمه فیزیکی ارائه می‌شود؛ طرح اپل برای تمام‌لمسی کردن پرچمدار آینده‌!

انتشار نخستین رندرهای آیفون 15 پرو

پیش‌از این در برخی از شایعات اشاره شده است که آیفون ۱۵ پرو از لبه‌های گرد بهره خواهد برد و حالا طرح مفهومی جدید این گوشی، شایعات گذشته را تأیید می‌کند. برخی گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نسل بعدی آیفون‌های رده‌بالای اپل از ظاهری شبیه به آیفون 5C بهره خواهند برد اما مدل مفهومی جدید، از طراحی شبیه به آیفون XR بهره می‌برد؛ ظاهری که امروزه همچنان طرفداران زیادی دارد.

نخستین رندرهای آیفون 15 پرو

همان‌طور که iMore اشاره می‌کند، دور شدن اپل از طراحی کنونی آیفون و استفاده از لبه‌های گرد تا این‌لحظه چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسید اما رندرهای جدید آیفون ۱۵ پرو باعث می‌شود با اطمینان بیشتری دراین مورد صحبت کنیم. این تصاویر گوشی مذکور را در چند رنگ ازجمله مشکی و خاکستری به‌نمایش می‌گذارد. گفته می‌شود این طرح‌ها درواقع نشان‌دهنده‌ی ظاهر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا هستند.

روکش نقره‌ای آیفون 15 پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.

نخستین رندرهای آیفون 15 پرو

طرح مفهومی جدید آیفون ۱۵ پرو تا حدودی نشان می‌دهد چه انتظاراتی می‌توانیم از این دستگاه داشته باشیم. به‌عنوان مثال، داینامیک آیلند که اولین‌بار به مدل‌های پرو آیفون ۱۴ اضافه شد، بار دیگر در مدل‌های پرو نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار اپل نیز ارائه خواهد شد و البته هیچ نشانه‌ای از دکمه‌ی هوم در این محصول دیده نمی‌شود.

انتظار داریم آیفون ۱۵ پرو به تراشه‌ی جدید A17 Bionic مجهز شود و ازطرفی احتمال دارد شاهد ارتقاء سیستم دوربین این گوشی باشیم. شاید دوربین پریسکوپی فقط در مدل اولترا آیفون ۱۵ ارائه شود اما هنوز زمان زیادی تا معرفی این محصولات باقی مانده است و بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌های جدید درمورد آن باشیم.

اپل احتمالاً مثل همیشه نسل بعدی آیفون‌های خود را در سپتامبر سال آینده رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار نخستین رندرهای آیفون 15 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید