0

نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13 فاش شد

نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13 فاش شد
بازدید 99

[ad_1]

پس از منتشر شدن شایعات بسیار از مشخصات و طراحی سری شیائومی 13 در چند ماه اخیر، حال نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13 فاش شده است.

همان طور که می‌دانیم، شیائومی از مدت‌ها قبل در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به نام سری 13 شیائومی است. گفتنی است که شایعات بسیاری از مدل شیائومی 13 Pro در گذشته به بیرون درز پیدا کرده است.

آرون گروپس

این دستگاه همچنین در وب سایت گواهی 3C مشاهده شده است. حال تصویر زنده‌ای که از پنل پشتی نسخه استاندارد، این گوشی به تازگی منتشر شده، مشخصات طراحی آن را بیش‌تر از هر زمان دیگر برای کاربران این گوشی هوشمند، فاش می‌کند. با آنکه تصویر کاملا واقعی به نظر می‌رسد، اما ممکن است طرح نهایی شیائومی 13 نباشد. پس نمی‌توان با توجه به تصویر به طور قطعی در مورد مشخصات این گوشی، اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13

با نگاهی به تصویر، کاملا مشخص می‌شود که طراحی این دستگاه به شدت از طراحی شیائومی Mi 11 Ultra الهام گرفته شده است. با توجه به تصویر می‌توان گفت که این گوشی دارای سه دوربین در پشت به همراه یک فلاش است. البته این حجم از تغییرات اعمال شده در طراحی این دستگاه، باور این که این گوشی طرح نهایی سری شیائومی 13 است را سخت‌تر می‌کند.

نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13

بر اساس گزارش‌های دیگر، گفته شده است که شیائومی قصد دارد سری Redmi K60 را قبل از سری شیائومی 13 عرضه کند، بنابراین شاید بتوان احتمال داد که تصویر منتشر شده صرفا متعلق به یکی از گوشی‌های سری ردمی K60 است و بر خلاف حدس ما این گوشی، شیائومی 13 نباشد.

بر روی جزیره دوربین این گوشی هوشمند نیز کلمه “LASER” حک شده است که این می‌تواند نشانگر آن باشد که دستگاه، از فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. متأسفانه، این اطلاعاتی است که می‌توان با توجه به تصویر منتشر شده، به آن پی برد؛ اما طبق گزارش‌های قبلی، می‌توان گفت که شیائومی 13 دارای یک صفحه نمایش بزرگ‌تر از صفحه نمایش شیائومی 12 است. همچنین اندازه صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی، 6.38 اینچ بوده و از رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که مدل Pro دارای یک پنل 6.73 اینچی QHD+ با نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین در زیر کاپوت این گوشی، از چیپست نسل دوم اسنپدراگون 8 استفاده شده است. علاوه بر این، انرژی این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نخستین تصویر واقعی از شیائومی 13 که به تازگی منتشر شده است، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید