0

نخستین تریلر فیلم The Flash منتشر شد؛ فلش و بتمن در یک تیم!

نخستین تریلر فیلم The Flash منتشر شد؛ فلش و بتمن در یک تیم!
بازدید 141


نخستین تریلر فیلم The Flash منتشر شد. بازهم برادران وارنر با یک فیلم دیگر شاهکاری جدید خلق کرده‌اند. در ادامه تریلر فیم جدید برادران وارنر را ببینید.

نخستین تریلر فیلم The Flash با همکاری فلش و بتمن در یک تیم توسط برادران وارنر پیش‌ از شروع مسابقه سوپر بول منتشر شد. در بخشی از این تریلر شاهد تلاش بری آلن برای سفر به گذشته و نجات مادرش هستیم اما او در داستان دیگری گرفتار شده است. طبق اعلام برادران وارنر، فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار سریال برلین (Berlin)، اسپین‌آف مانی‌هایست با انتشار یک تریلر اعلام شد [+مجموعه تصاویر]

نخستین تریلر فیلم The Flash منتشر شد

اولین تریلر رسمی فیلم The Flash منتشر شده است. برادران وارنر طبق وعده خود روز گذشته و قبل و پیش از شروع مسابقه سوپر بول اولین تریلر فیلم فلش را منتشر کرد که در آن شاهد تلاش بری آلن برای سفر به گذشته و نجات مادرش هستیم، اما او در واقعیت دیگری گرفتار شده است که در آن با نسخه دیگری از خود مواجه می‌شود که دارای قدرت‌های فلش نیست. پس از آن او متوجه می‌شود که در این دنیا ژنرال زاد برگشته است و تصمیم به نابودی دنیا دارد.

در ادامه اولین تریلر فیلم The Flash، فلش با بتمن مایکل کیتون ملاقات می‌کند که شاهد ارجاعاتی به فیلم‌های تیم برتون نیز هستیم و سپس آن‌ها با سوپرگرل ملاقات می‌کنند که در ادامه آن‌ها باید برای نجات دنیا و توقف ژنرال زاد و دیگر تهدیدات همکاری کند. همچنین بتمن بن افلک در طول تریلر حضور دارد که ظاهرا نقش پر رنگ‌تری در فیلم فلش برخلاف شایعات دارد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Flash را تماشا کنید:

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده داشته است.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص نخستین تریلر فیلم The Flash چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید