0

نخستین تبلت دوجی معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

نخستین تبلت دوجی معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 123


نخستین تبلت دوجی با مدل T10 با فعالیت بسیار در بخش سرگرمی‌ها جان تازه‌ای به این بخش از تکنولوژی هوشمند بخشیده است. از همه جالب‌تر قیمت مناسب این تبلت است.

برند پیشرو در زمینه ساخت تلفن‌های مقاوم در جهان، دوجی، تصمیم گرفته است، در مسیر جدیدی گام بردارد. دیروز در تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) آن‌ها تبلت دوجی T10 را در سراسر جهان عرضه کردند که اولین تبلت این شرکت محسوب می‌شود و در واقع بسترسازی لازم برای ورود این شرکت به صنعت تبلت را فراهم می‌کند.



بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی

مشخصات نمایشگر و طراحی نخستین تبلت دوجی

نخستین تبلت دوجی با ظاهری بسیار نازک و شیک و ضخامت 7.5 میلی متری، کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد. این اطمینان از طراحی نازک این تبلت تا حدی ناشی از مواد آلیاژ آلومینیوم درجه هوانوردی مورد استفاده در آن است که بدنه‌ای سبک به آن می‌بخشد، و تا حدودی از صفحه نمایش زیبای 10.1 اینچی Fullview  با وضوح فول اچ دی پلاس ناشی می‌شود. اما با این صفحه‌نمایش بزرگ و واضح، چیزی فراتر از لذت بصری به دست می‌آورید.

همچنین این تبلت دارای گواهینامه TÜV Rheinland است، که پوششی قوی برای محافظت از چشمان شما ارائه می‌دهد و شما را از خستگی چشم رها می‌کند، حتی اگر از سحر تا غروب به صفحه نمایش آن نگاه کنید. از دیگر ویژگی‌های مرتبط با نمایشگر آن مجهز بودن به حالت راحتی چشم، حالت تاریک و حالت خواب است، Doogee T10 در هر زمانی بدون هیچ‌گونه مزاحمتی برای چشمانتان همراه شما خواهد بود.

نخستین تبلت دوجی

به عنوان یک شگفتی خوب، قابلیت خاص این تبلت به نام Google Widevine L1 قابل توجه است که از پخش استریم با وضوح بالای 1080p یا پخش در وب‌سایت‌های رایج مانند Netflix، Hulu و غیره پشتیبانی کرده و تجربه بصری سینمایی همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌کند. ترکیب تکنولوژی با زیبایی‌شناسی در دوجی T10 در سه رنگ فوق العاده زیبا ارائه شده است. این رنگ‌ها عبارتند از: خاکستری فضایی، آبی نپتونی و نقره‌ای مهتابی.

مشخصات فنی نخستین تبلت دوجی

سرمایه‌گذاری در آینده این تبلت هوشمند عملکرد و کارایی آن را افزایش می‌دهد. این تبلت مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای T606 و رم 7 گیگابایتی است که در کنار آن رم 8 گیگابایتی سریع نیز قرار دارد بنابراین قابلیت افزایش تا 15 گیگابایت رم را دارد. فضای ذخیره سازی آن 128 گیگابایت بوده و تا 1 ترابایت نیز قابل افزایش است و نیازهای شما را برای حجم زیادی از فایل‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و عکس‌ها برآورده می‌کند.

باتری بزرگ 8300 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی بر روی این تبلت عرضه می‌شود که نوید طول عمر پایدار با شارژ مجدد آسان‌ را می‌دهد. علاوه بر این، دوجی T10 از حالت 2-in-1 و حالت تقسیم صفحه، پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای کارکنان اداری که هم به دنبال کارایی در محل کار و هم آرامش در اوقات فراغت خود هستند، در واقع محیط مناسبی را فراهم می‌کند.

نخستین تبلت دوجی

همانطور که مشخص است، T10 محصول کاملی برای سرگرمی شماست. با اتصال به صفحه کلید و قلم، T10 تبدیل به یک کامپیوتر اداری مناسب برای شما نیز می‌شود. اگر از جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر خسته شده‌اید؛ نخستین تبلت دوجی نجات‌دهنده شما در این مورد نیز خواهد بود. زیرا امکان انجام وظایف دوگانه روی یک صفحه با توجه به قابلیت تقسیم صفحه را برای شما فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به دوربین عقب عریض 13 مگاپیکسلی، بلندگوی استریو دوگانه، رابط USB-C همه کاره، وای فای دو بانده 2.4G و 5G، سیستم عامل اندروید 12 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. دوجی T10 دیروز 1 نوامبر (10 آبان) به طور رسمی در فروشگاه Doogee AliExpress و DoogeeMall عرضه شد. این تبلت با قیمت جهانی شگفت انگیز 119 دلار عرضه شده است. اگر به فکر گرفتن یکی هستید، قبل از اینکه قیمت بالا برود، زمان عالی برای این کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت نخستین تبلت دوجی و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید