0

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد
بازدید 134

[ad_1]

همیشه تایپ کردن مقالات طولانی یا پیدا کردن برخی از سوالاتی که به عنوان تکلیف به ما داده اند کار سختی است. شما می توانید با استفاده از ChatGPT 🤖 این مشکل را به راحتی پشت سر بگذارید. در مطلب نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال ما در این باره صحبت خواهیم کرد.

استفاده از قابلیت ChatGPT در مایکروسافت ورد

How to Integrate ChatGPT Into Microsoft Word

با ChatGPT کارهای متنوع و جالبی را می توانید انجام دهید که از این بین می توان به نوشتن موسیقی، اشکال زدایی کدها، تهیه برنامه سفر و غیره اشاره کرد. از آنجایی که مایکروسافت سرمایه گذاری بزرگی را روی OpenAI انجام داده است ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT را در موتور جستجوی Bing خود ادغام کرده است و احتمالا کار بعدی که می خواهد انجام دهد اضافه کردن این قابلیت به برنامه های آفیس است. اما لازم نیست منتظر بمانید تا مایکروسافت از ChatGPT و قابلیت های خارق العاده آن در برنامه هایی مانند ورد استفاده کند. توسعه دهنده ای به نام Patrick Husting یک افزونه ساخته است که ChatGPT را در ورد ادغام می کند. در ادامه نحوه استفاده از این افزونه را به شما یاد خواهیم داد.

اضافه کردن هوش مصنوعی به ورد با افزونه Ghostwriter

Ghostwriter یک افزونه آفیس است که به شما امکان می دهد مستقیما از ChatGPT در ورد استفاده کنید. این افزونه از OpenAI’s API key برای پرس و جوی ChatGPT و وارد کردن نتایج به مایکروسافت ورد استفاده می کند. لازم به ذکر است که این افزونه رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه کنید.

برای نسخه مبتدی ۱۰ دلار  و برای  نسخه حرفه ای ۲۵ دلار باید پرداخت کنید. علاوه بر این، این افزونه از تمام مدل های تولید متن OpenAI از جمله davinci، curie، babbage و ada پشتیبانی می کند.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

اولین قدم برای استفاده از قابلیت ChatGPT در مایکروسافت ورد این است که افزونه Ghostwriter را به ورد اضافه کنیم. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

اول به آدرس office.com بروید و با اکانت مایکروسافت خود لاگین کنید. بعد یک سند ورد خالی را باز کنید.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

حالا روی Add-ins در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و بعد More Add-ins را انتخاب کنید.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

در اینجا به Store بروید و برای Ghostwriter سرچ کنید. بعد در کنار نام افزونه در لیست نتایج روی Add کلیک کنید.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

Ghostwriter حالا در مایکروسافت ورد ادغام می شود و در قسمت سمت راست ظاهر می شود.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

حالا باید آدرس ایمیلی که برای خرید افزونه Ghostwriter استفاده کردید را وارد کنید. بعد یک اکانت رایگان ایجاد کنید و اطلاعات OpenAI API key را در فیلد Validate Key وارد کنید. در نهایت روی Validate Key کلیک کنید.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

بعد از فعال شدن، سوال یا موضوع خود را مطرح کنید و روی Ask Me کلیک کنید. بعد از انجام این کار، بلافاصله ChatGPT پاسخ را به سند ورد شما اضافه می کند.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

علاوه بر این می توانید روی OpenAI Configuration Settings کلیک کنید و طول پاسخ و مدل تولید متن OpenAI و موارد دیگر را تنظیم کنید. به طور کلی می توانید از ChatGPT بخواهید تا با استفاده از تنظیمات پیکربندی، مقالات طولانی را برای شما در یک سند رود تایپ کند.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد وب

نحوه استفاده از ChatGPT در ورد دسکتاپ

به غیر از استفاده از چت جی پی تی در ورد وب شما می توانید از ChatGPT در نسخه دسکتاپ استفاده کنید. شما فقط باید افزونه را نصب کنید (همانطور که در بالا توضیح دادیم) و کار تمام است. با این اوصاف، به خاطر داشته باشید که برای نصب یک افزونه باید اشتراک Microsoft 365 را داشته باشید.

برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT مراحل زیر را دنبال کنید:

نسخه دسکتاپ مایکروسافت ورد را باز کنید و یک سند جدید ایجاد کنید. حالا روی Insert کلیک کنید و Get Add-ins را انتخاب کنید.

 

نحوه استفاده از ChatGPT در ورد دسکتاپ

روی Store کلیک کنید و برای Ghostwriter سرچ کنید. بعد روی Add کلیک کنید.

نحوه استفاده از ChatGPT در ورد دسکتاپ

بعد از کلیک روی Add از شما خواسته می شود آدرس ایمیلی را که برای خرید کلید محصول Ghostwriter استفاده کردید را وارد کنید. بعد از آن با ایجاد یک اکانت، OpenAI API Key را دریافت می کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کلید را در فیلد product key وارد کنید و Ghostwriter را فعال کنید.

نحوه استفاده از ChatGPT در ورد دسکتاپ

حالا می توانید به راحتی از ChatGPT برای نوشتن مقالات در ورد استفاده کنید، پاسخ سوالات مربوط به تکالیف تان را دریافت کنید و غیره.

نحوه استفاده از ChatGPT در ورد دسکتاپ

در نهایت شما می توانید با ۷ برنامه ای که قبلا معرفی کردیم برای ساخت تصویر با هوش مصنوعی اندروید اقدام کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در مجله خبری آی تی و دیجیتال ما نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی ChatGPT به ورد و نحوه استفاده از آن را به شما یاد دادیم. فعلا تا اضافه کردن این قابلیت به ورد توسط مایکروسافت، می توانید از این افزونه استفاده کنید. تجربه استفاده خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید