0

نام اسپین آف سریال The Boys و بازیگران آن مشخص شد

نام اسپین آف سریال The Boys و بازیگران آن مشخص شد
بازدید 249


این روزها سریال The Boys آنقدر محبوبیت و موفقیت برای آمازون کسب کرده که اخیرا آمازون رسما نام اسپین آف سریال The Boys و بازیگران آن را اعلام کرده است.

با توجه به شهرت و محبوبیتی که سریال ابرقهرمانی پسران طی سه فصل به دست آورده، جای تعجب ندارد که آمازون برای فصل بعد و حتی اسپین آف برنامه داشته باشد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

این سریال نه تنها برای فصل چهارم تمدید شده، بلکه اسپین آف آن قرار است پیش از این فصل پخش شود. طبق جدیدترین اخبار، این سریال Gen V نام دارد و در روز جمعه، آمازون خبر شروع ساخت آن را اعلام کرد. علاوه بر نام رسمی، این شبکه استریم اطلاعاتی در مورد تیم بازیگری و داستان آن نیز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ابرقهرمانی ؛ از صلح طلب تا شوالیه ماه

داستان و بازیگران اسپین آف سریال The Boys

داستان سریال Gen V درباره گروهی از دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی بوده که در کالجی مشغول به تحصیل هستند. این کالج توسط Vought International ایجاد شده است. سریال Gen V به زندگی این دانشجویان می‌پردازد و همینطور این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند.

اسپین آف سریال The Boys

میشل فازکاس و تارا باترز شورانر، نویسنده و سازنده هستند و وظیفه تهیه کنندگی اجرایی آن بر عهده اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن، جیمز ویور نیل اچ. موریتز و پاون شتی است. البته به جز دو نفر آخر، بقیه اعضا تهیه کنندگان سریال پسران نیز بوده‌اند.

لیز برادوی، جز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندن تور، درک لوه، آسا جرمن، پاتریک شوارتزنگر، سین پاتریک توماس و مارکو پیگوسی هم بازیگران سریال Gen V خواهند بود.

از آنجایی که مراحل ساخت این اسپین آف آغاز شده، احتمالا در آینده‌ای نزدیک پخش خواهد شد. این در حالی است که انتظار می‌رود فصل چهارم پسران در سال 2023 از شبکه پرایم ویدئو آمازون پخش شود.

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

منبع: gizmodo

نظر شما درباره اسپین آف سریال The Boys و تیم بازیگری آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید