0

ناتینگ فون 2a در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) رسما معرفی خواهد شد

ناتینگ فون 2a در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) رسما معرفی خواهد شد
بازدید 10


بالاخره تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون 2a اعلام شد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 15 اسفند شاهد عرضه رسمی این گوشی جذاب و خیره‌کننده باشند.

گوشی Nothing Phone (2a) که در عرضه شدن و نشدن آن شک و شبه‌های زیادی وارد بود اخیرا به تایید شرکت سازنده رسیده است. اکنون نیز شرکت سازنده رسما از تاریخ معرفی این گوشی هوشمند میان رده پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی ناتینگ فون 2a

شرکت ناتینگ به تازگی ویدیوی جدیدی را در کانال رسمی یوتیوب خود به اشتراک گذاشته و در آن از تاریخ رونمایی گوشی ناتینگ فون 2a پرده برداشته است. طبق آنچه که در ویدیو عنوان شده، این گوشی در تاریخ 5 مارس 2024 (15 اسفند 1402) وارد بازار خواهد شد. در این ویدیو درباره تکنولوژی‌ها و کارهایی که روی گوشی اعمال شده و افرادی که در آن شریک بوده‌اند صحبت شده و یکی از جنبه‌هایی که به تایید رسیده، عناصر طراحی بوده است.

ناتینگ فون 2a

ناتینگ فون (2a) مانند مدل‌های قبلی خود از پشتی شفاف و رابط LED Glyph برخوردار خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این گوشی از طراحی کاملاً متفاوتی نسبت به ناتینگ فون 2 برخوردار باشد.

متأسفانه این همه اطلاعاتی است که توسط برند به اشتراک گذاشته شده، اگرچه، برخی از مشخصات دستگاه در شایعات و افشاگری‌های مختلفی به بیرون درز پیدا کرده است. مثلا اوایل امروز (13 فوریه 2024) تصاویری منتشر شد که پوشش شفاف با تنظیمات دوربین دوگانه پشتی به صورت افقی را به نمایش می‌گذاشت.

علاوه بر این، در وب‌سایت رسمی Flipkart تصاویری از این گوشی قرار گرفته که طراحی جلویی آن با سوراخ پانچ (برای دوربین سلفی) را نشان می‌دهد و عرضه شدن آن در کشور هند را تایید می‌کند. همچنین اطلاعاتی درباره تصاویر پس زمینه این گوشی مورد انتظار پخش شده است. در هر حال از آنجایی که مدت زیادی تا عرضه رسمی باقی نمانده در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این گوشی فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تاریخ معرفی گوشی ناتینگ فون 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید