0

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 86

[ad_1]

ایرباد ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) با ظاهر و مشخصاتی نسبتا مشابه با نسل قبل معرفی شد.

کمپانی ناتینگ که با معرفی گوشی هوشمند خاص خود و البته طرح‌های مفهومی عجیبش این روزها سروصدای زیادی به پا کرده، روز گذشته از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم خود رونمایی کرد. این محصولات جدیدترین مدل از ایربادهای بی‌سیم این کمپانی هستند که حالا جایگزین ناتینگ ایر 1 می شوند که در ژوئن سال گذشته میلادی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: هواوی فری بادز 5 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصت فنی

مشخصات ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2)

گرچه مشخصات نسل دوم ایربادهای ناتینگ تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد، اما افزوده شدن چند قابلیت کلیدی تا حدی ارزش خرید آن‌ها را ارتقا داده است.

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هدفون جدید این کمپانی قادر به پشتیبانی از کدک LHC 5.0 است که امکان استریم صدای Hi-Res را به کاربران می‌دهد. این هدفون همچنین از یک پروفایل صوتی جدید و قابل شخصی سازی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند از طریق اپلیکیشن Nothing X به‌سادگی و به‌سرعت نوع پخش را بسته به سلیقه خود تغییر دهد.

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

فراتر از این، اکولایزر این ایرباد هم قابلیت شخصی‌سازی دارد و کاربر می‌تواند بسته به نظر خود عملکرد آن را تغییر دهد. ایرباد Nothing Ear 2 همچنین از سیستم حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند و صدای مزاحم محیط را بسته به پروفیل صوتی مورد نظر کاربر و شدت صدای محیط کاهش داده یا از بین می‌برد.

درایورهای ایرباد جدید ناتینگ 11.6 میلی‌متری است و از دیافراگم‌هایی جدید از جنس گرافن و پلی‌اورتان برخوردار است. علاوه بر این، دریافت صدای این نسل از هدفون‌های ناتینگ به برکت برخورداری از سیستم جدید تفکیک صدا در محیط‌های پرازدحام ارتقای چشمگیری داشته است. هدفون Nothing Ear (2) همچنین از سیستم اتصال دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند.

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ناتینگ ادعا می‌کند که عمر ایربادهای جدیدش به همراه جعبه شارژ برابر با حداکثر 36 ساعت است.‌ شما همچنین می‌توانید با استفاده از درگاه USB-C یا به صورت بیسیم با توان 2.5 وات با شارژ این هدفون‌ها بپردازید.

در کنار تمامی این مشخصات، هدفون جدید ناتینگ ایر 2 از قابلیت اتصال سریع گوگل (Google Fast Pair) برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای دستگاه‌های ویندوزی پشتیبانی می‌کند. ضمنا جعبه این هدفون موفق به کسب استاندارد IP55 شده؛ در حالی که خود ایربادها از استاندارد IP54 برخوردارند.

ناتینگ ایر 2 (Nothing Ear 2) معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

قیمت ناتینگ ایر 2 برابر با 150 دلار بوده و عرضه آن‌ها از پنج روز دیگر از طریق فروشگاه رسمی Nothing و سایر شرکای فروش این کمپانی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ناتینگ ایر 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید