0

میلیونر آمریکایی روزانه ۱۱۱ قرص می‌خورد تا جوان شود

میلیونر آمریکایی روزانه ۱۱۱ قرص می‌خورد تا جوان شود
بازدید 50

[ad_1]

میلیونر آمریکایی با مصرف روزانه ۱۱۱ قرص تلاش دارد بدن ۴۶ ساله خود را به بدنی ۱۸ ساله تبدیل کند.

برایان جانسون که در سایت خود جزییات هزینه‌ها و روش منحصربفرد خود به نام Project Blueprint را منتشر ساخته، توانسته سن استخوانی خود و همچنین سن قلب خود را پایین بیاورد.

وی در مصاحبه‌ای با تایم اعلام کرد Project Blueprint یک آزمایش علمی برای کشف انسان آینده بودن است که شروع کرده و سفر و پروتکل‌های خود را با سایر مردم به اشتراک گذاشته و تاکید کرده است که:« بهترین در نوع خود باشیم و با هم وارد دوره بعدی انسان بودن شویم.»

این کارآفرین که سالانه ۲ میلیون دلار خرج پروژه کرده و پزشکان دائما وی را چک می‌کنند، همچنین فاش ساخت که از کلاه بیس بالی استفاده می‌کند تا نور قرمز به پوست سرش بتابد!

وی برای اجرای پروژه، کمپانی خود را به مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار فروخته است تا جوان بماند.

جانسون  ۴۶ساله، یک کارآفرین فناوری است که بیشتر سه سال گذشته را صرف دنبال کردن یک هدف منحصر به فرد به نام «نمردن» کرده است.

در طول این مدت، او بیش از ۴ میلیون دلار برای توسعه سیستم افزایش عمر Blueprint هزینه کرده است، که در آن هر تصمیمی که مربوط به بدنش باشد را به تیمی از پزشکان واگذار می‌کند، که از داده ها برای ایجاد یک رژیم بهداشتی سختگیرانه برای کاهش آنچه که جانسون سن بیولوژیکی می‌نامد استفاده می‌کند.

این سیستم شامل مصرف ۱۱۱ قرص در روز، پوشیدن کلاه بیسبال است که نور قرمز را به پوست سرش می‌تاباند و همچنین نمونه‌های مدفوع خود را جمع‌آوری می‌کند.

جانسون هر عملی که پیری را تسریع می‌کند – مانند خوردن یک کلوچه یا کمتر از هشت ساعت خوابیدن – به عنوان یک «عمل خشونت آمیز» می‌داند.

وی می‌گوید رژیم سختگیرانه فراتر از پول پاشیدن و حفظ ظاهر جوانی است.

به گفته وی بیشتر مردم تصور می‌کنند مرگ اجتناب ناپذیر است اما تلاش دارد تا زمان قبل از مرگ را طولانی کند و امروز بهترین زمان در تاریخ است که انسان خردمند بگوید مرگ ممکن است اجتناب ناپذیر شود.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید