0

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ [+تصاویر دونفره جنجالی]

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ [+تصاویر دونفره جنجالی]
بازدید 186

[ad_1]

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ او در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ریحانه پارسا چند روزی است که از نامزدش میلاد خدایی در آنتالیای ترکیه رونمایی کرده بود، حالا تصویری مشترک با او منتشر کرده است. برخی رسانه‌ها مدعی اند که ریحانه پارسا مجددا در ترکیه با یک ایرانی به نام میلاد خدایی ازدواج کرده و علاقه‌ای به اعلام رسمی آن ندارد. البته ریحانه پارسا تصاویری مبهم و مشترک با این شخص را منتشر کرده است. اما هنوز این موضوع را به شکل رسمی اعلام نکرده است.

آبان تتر

متولد دهه ۶۰ در تهران، فشن بلاگر و موسس هلدلینگ سیزده در ترکیه است که به تازگی خبر همکاری او با ریحانه پارسا در زمینه مدلینگ در صفحه اینستاگرامش منتشر شدهاست. در ادامه بیوگرافی و عکس و سوابق میلاد خدایی در ترکیه همراه با زندگینامه و سوابق شغلی از مدیریت هنری تا موسس هلدینگ ۱۳ در ادامه با می‌خوانید.

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ [+تصاویر دونفره جنجالی]

ریحانه پارسا بازیگر زن سابق سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکس هایی در اینستاگرام رسما از میلاد خدایی به عنوان دوست پسر جدید خود رونمایی کرد. برخی رسانه‌ها مدعی اند که ریحانه پارسا مجددا در ترکیه با یک ایرانی به نام میلاد خدایی ازدواج کرده و علاقه‌ای به اعلام رسمی آن ندارد. البته ریحانه پارسا تصاویری مبهم و مشترک با این شخص را منتشر کرده است. اما هنوز این موضوع را به شکل رسمی اعلام نکرده است.

واپسین روز‌های مهرماه ۹۹ بود که سام درخشانی خبر از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه را داد. خبری که چند هفته پس از پایان زندگی مشترک او با مهدی کوشکی سر و صدای بسیاری به پا کرد. حالا ریحانه پارسا پس از حدود دو سال تصاویری از زندگی اش در ترکیه منتشر کرده و باعث شده تا برخی رسانه‌ها ادعای ازدواج او را مطرح کنند.

میلاد خدایی موسس هلدینگ سیزده در ترکیه است که شمال سالن زیبایی سیزده و مدیر مسئول مجله سیزده fibo.thirteen و همچنین مدیر آکادمی سیزده در ترکیه است. و مدیر هنری و تصویری و موسس هلدینگ سیزده است که ریجانه پارسا به تازگی با مجله مدل و فشن سیزده با مدیریت ایشان همکاری دارد و به عنوان مدل در این بخش مشغول فعالیت است. میلاد خدایی که برخی رسانه از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد.

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ [+تصاویر دونفره جنجالی]

عکس های دونفره ریحانه پارسا و میلاد خدایی همراه با کپشن های عاشقانه باعث انتشار خبر های زیادی در مورد ازدواج ریحانه پارسا و میلاد خدایی ، دوست پسر جدید ریحانه پارسا و .. در رسانه های اجتماعی شده است. در ادامه عکس جدید ریحانه پارسا و میلاد خدایی را مشاهده کنید. در این تصویر ریحانه پارسا به همراه میلاد خدایی در آنتالیای ترکیه در یک قاب دیده می شود. این درحالی است که آن ها بدون انتشار تصویری مشترک، پیام هایی عاشقانه با یکدیگر تبادل می کردند.

ریحانه پارسا در آغوش میلاد خدایی در آسانسور

ریحانه پارسا، بازیگر زن ایرانی که چندسال پیش به ترکیه مهاجرت کرد، به تازگی تصاویری از استایل خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید. اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

انتشار این تصویر از سوی خانم پارسا واکنش‌های گسترده‌ای در کامنت‌ها به دنبال داشت و کاربران حدس و گمان‌های بسیاری در خصوص هویت این فرد زده‌اند.

این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

ریحانه پارسا در آغوش مرد غریبه در آسانسور [+عکس]

ریحانه پارسا در حال شنا با دوست پسرش با لباس ناجور

انتشار این استوری ها از سوی خانم پارسا واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت. ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد.

این استوری ها را در ادامه در فیلم و عکس های زیر تماشا کنید:

ریحانه پارسا در حال شنا با دوست پسرش با لباس ناجور [+عکس و فیلم]

ریحانه پارسا در حال شنا با دوست پسرش با لباس ناجور [+عکس و فیلم]

ریحانه پارسا در حال شنا با دوست پسرش با لباس ناجور [+عکس و فیلم]

ریحانه پارسا در حال شنا با دوست پسرش با لباس ناجور [+عکس و فیلم]

این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد. فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی بسیار موفق بود.

گفتنی است ریحانه پارسا در سال 2018 نخستین فیلم کوتاهش به نام «شب» را ساخت که به گفته وی به دلیل شرایط ایران، در زمینه پس از تولید و تبلیغاتش با مشکل مواجه شده است. او در سریال پانوراما و فیلم های خوب بد جلف 2 و گشت ارشاد 3 به ایفای نقش پرداخته است.

برخی کاربران فضای مجازی نیز در واکنش به ازدواج ریحانه پارسا، معتقدند که این موضوع صحت ندارد وممکن است یک بازی تازه برای جلب توجه کاربران باشد. استناد آن‌ها هم به صفحه ریحانه پارسا در اینستاگرام است. صفحه‌ای که حالا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده دارد و به عقیده کاربران با ایجاد حواشی و جنجال در طول سال‌های اخیر به دست آمده است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید