0

میزان فروش بازی GTA V تا به امروز عدد کاملا نجومی است

میزان فروش بازی GTA V تا به امروز عدد کاملا نجومی است
بازدید 124

[ad_1]

میزان فروش بازی GTA V که یکی از حماسه‌های جهان باز Rockstar و یک موفقیت بزرگ برای این کمپانی به‌حساب می‌آید، برای یک بازی بسیار بزرگ و یک عدد نجومی است.

شرکت Take-Two Interactive اخیرا گزارش مالی سه ماهه اول سال مالی 2023 خود را منتشر کرده است و از تاخیر مجدد برای بازی Midnight Suns مارول خبر داده است. همچنین ارقام فروش به روز شده خود را برای فرنچایزهای برتر مانند Grand Theft Auto شرکت Rockstar Games ارائه کرده است.

آبان تتر

فروش بازی GTA V تا به امروز نزدیک به 170 میلیون نسخه بوده و همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و به یک موفقیت بزرگ برای این شرکت تبدیل شده است. فقط در سه ماه گذشته این بازی 5 میلیون نسخه فروش داشته است که بعد از گذشت 9 سال از انتشار آن بسیار عدد قابل توجهی به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: بخشی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

میزان فروش بازی GTA V تا به امروز عددی کاملا نجومی است

همچنین فروش بازی GTA V با توجه به داده‌های گروه NPD در دهه گذشته در ایالات متحده بسیار بالا بوده و آن‌را به پرفروش‌ترین عنوان تبدیل کرده است. GTA V اولین بار در سال 2013 برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. پس از آن نیز برای دو نسل بعد هم روانه بازار شد و باز هم تجربه فروش خوبی را داشته است.

این بازی همچنان بزرگترین موفقیت Take-Two به‌شمار می‌آید. از آن طرف نیز Grand Theft Auto Online هم به محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفدران رسیده و از حق هم نگذریم کمک بزرگی به فروش GTA V تا به امروز کرده است. اما ارقام خاصی برای میزان فروش آن ارائه نشده است.

میزان فروش بازی GTA V تا به امروز عدد کاملا نجومی است

در حال حاضر شرکت راکستار بر روی نسخه بعدی Grand Theft Auto کار می‌کند که جیسون شرایر از بلومبرگ گزارش داده است که این بازی در نسخه‌ای خیالی از شهر میامی روایت می‌شود که به احتمال زیاد منظور او همان Vice City است. بازی یک شخصیت اصلی زن دارد که ظاهرا  از بانی و کلاید الهام گرفته شده‌اند. مدیرعامل Take-Two بیان کرده است که توسعه بازی به خوبی در حال انجام است و راکستار مصمم است که یک‌بار دیگر معیارهای خلاقانه‌ای را برای این نسخه به‌وجود بیاورد تا سرمشق صنعت گیم و همین‌‌طور برای همه سرگرمی‌ها شود.

شایعه شده که بازی GTA VI قرار است در سال مالی 2024 عرضه شود اما هیچ چیز هنوز مشخص نیست و هیچ اطلاع رسمی نیز در دسترس قرار ندارد. در نتیجه برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید فعلا منتظر ماند.

بیشتر بخوانید:

شما اولین بار نسخه پنجم GTA را در کدام‌یک از پلتفرم‌ها تجربه کردید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید