0

مکس کایزر : قیمت بیت کوین در اواخر 2022 به 220 هزار دلار خواهد رسید

مکس کایزر : قیمت بیت کوین در اواخر 2022 به 220 هزار دلار خواهد رسید
بازدید 322


مکس کایزر ، ماکسیمالیست برجسته بیت کوین معتقد است که ممکن است قیمت بیت کوین در اواخر 2022 به سطح قیمتی 220 هزار دلار برسد.

مستر بلیط

مکس کایزر معامله‌گر، تهیه کننده پادکست و ماکسیمالیست بیت کوین است. او مجددا پیش‌بینی صعودی خود از قیمت BTC را منتشر نموده و معتقد است که بیت کوین امسال به سطح 220 هزار دلار می‌رسد. او این پیش‌بینی را از ابتدای سال 2022 بارها منتشر کرده بود، اما این بار دلایل منطقی برای پیش‌بینی‌های خود ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

قیمت بیت کوین در اواخر 2022

مکس کایزر همانند Bitcon Maxis معتقد است که ساتوشی ناکاموتو، بنیان‌گذار بیت کوین قصد عرضه 21 میلیون بیت کوین را دارد. علاوه بر این، عملیات هاوینگ بیت کوین هر چهار سال یکبار انجام می‌شود. در این عملیات مقدار سکه‌های ضرب‌شده نصف خواهد شد.

تا کنون بیش از 18 میلیون بیت کوین استخراج شده است، هنگامی که سرعت ضرب سکه‌ها کاهش یابد، تولید سه میلیون باقیمانده BTC سال‌ها بیشتر زمان خواهد برد. آخرین عملیات هاوینگ بیت کوین به اوایل ماه می 2020 باز می‌گردد. به احتمال زیاد هاوینگ بعدی در سال 2024 انجام شود.

قیمت بیت کوین در اواخر 2022

ظرفیت ضرب بیت کوین 21 میلیون واحد است. هیچ راهی برای افزایش این میزان وجود ندارد. بر خلاف بیت کوین، بسیاری از رمزارزهای بازار به صورت نامحدود ضرب خواهند شد.

3 دلیل برای مشاهده بیت کوین 220 هزار دلاری

با شروع سال 2022، مکس کایزر دلایل اصلی برای احتمال 220 هزار دلاری شدن قیمت بیت کوین را عنوان کرد. کابزر معتقد است که با رشد چشمگیر هش ریت بیت کوین، قیمت BTC افزایش خواهد یافت.

هش ریت بیت کوین در تاریخ 2 ژانویه به سقف تاریخی 203.5 اگزاهش رسید. بیت کوین در آن زمان 47 هزار دلار در صرافی‌های معتبر معامله می‌شد. در حال حاضر بیت کوین بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است. این رمزارز هم اکنون با قیمت 20587 دلار معامله می‌شود.

نظر رئیس جمهور السالوادور درباره سقوط بیت کوین

Nayib Bukele، رئیس جمهور السالوادور درباره ریزش اخیر قیمتی بیت کوین در توییتر خود مطالبی توییت کرده است. در یکی از توییت‌های Nayib، او به این نکته اشاره کرد که قیمت بیت کوین پس از پایان چرخه نزولی به روند قبلی خود بازخواهد گشت و سرمایه‌ افراد امن خواهد بود.

السالوادور سال گذشته به طور رسمی بیت کوین را به عنوان واحد پول ملی خود اعلام کرد. Nayib Bukele در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که سرمایه‌گذاران می‌بایست صبور باشند.

پیتشر شیف، اقتصاددان و سرمایه‌گذار برجسته، نظری متفاوت با رئیس جمهور السالوادور دارد. بیت کوین در حال حاضر 75 درصد از ارزش خود را از دست داده است. پیتر شیف معتقد است که هیچ کس نمی‌داند که بازار موفق به بازپس‌گیری سطوح قبلی خود خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره قیمت بیت کوین در اواخر 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید