0

موتورولا Edge 50 اولترا گواهی BIS هند را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است

موتورولا Edge 50 اولترا گواهی BIS هند را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است
بازدید 19


عرضه جهانی موتورولا Edge 50 اولترا به زودی آغاز خواهد شد. این گوشی گواهی BIS هند را دریافت کرده و به زودی شاهد عرضه گسترده آن در بازار هند خواهیم بود.

شرکت موتورولا چندی پیش از گوشی هوشمند Motorola Edge 50 Ultra در اروپا رونمایی کرد. این شرکت قصد داشت که بلافاصله پس از اروپا این گوشی را در بازارهای دیگری مانند آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه کند. اکنون، گزارشی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد این برند در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی در بازار هند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا Edge 50 اولترا

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت TheTechOutlook منتشر شده، گوشی موتورولا Edge 50 Ultra به تازگی در مرجع صدور گواهی BIS هند با شماره مدل XT2401-1 مشاهده شده است. این مسئله حاکی از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه در بازار هند است. متاسفانه در این پلتفرم، اشاره چندانی به مشخصات نسخه هندی نشده، اما انتظار می‌رود که تفاوتی میان این مدل با نسخه اروپایی وجود نداشته باشد. به همین دلیل، در ادامه، مروری بر مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

موتورولا Edge 50 اولترا
گواهی BIS موتورولا Edge 50 اولترا

نسخه اروپایی موتو Edge 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی POLED با وضوح 2712 در 1220 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2500 نیت است. این نمایشگر از فناوری HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و از حسگر اثر انگشت داخلی برای امنیت کاربران و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس برای مقاومت در برابر ضربه و خراش برخوردار است.

موتورولا Edge 50 اولترا

این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام به همراه حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 مجهز شده و اندروید 14 را در قالب رابط کاربری Hello UI اجرا می‌کند.

موتورولا Edge 50 اولترا

برای تصویربرداری، در پنل پشت آن، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS در کنار یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر قرار گرفته است. منبع تغذیه نیز یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است. ویژگی‌های برجسته موتورولا اج 50 اولترا به همین مقدار خلاصه نمی‌شوند، اما همین مشخصات هم کافی هستند که بدانید ما با یک گوشی ارزشمند و قدرتمند روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی موتورولا Edge 50 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید