0

موتورولا موتو G84 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

موتورولا موتو G84 معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
بازدید 40

[ad_1]

شرکت موتورولا از جدیدترین محصول میان‌رده خود به صورت رسمی در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی با نام موتورولا موتو G84 به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند Moto G84 که هفته گذشته در Flipkart قرار گرفته بود، امروز به صورت رسمی معرفی شد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: موتورولا موتو جی 14 (Moto G14) معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

قیمت و مشخصات فنی موتورولا موتو G84

موتو G84 دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی است. این نمایشگر 10 بیتی از حداکثر روشنایی 1300 نیت برخوردار است و در قسمت مرکزی بالای آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.

موتورولا موتو G84

در پنل پشتی گوشی برخلاف موتو G82 که سه دوربین داشت، تنها دو دوربین وجود دارد. این دو شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور 1/1.5 اینچی، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتری، دیافراگم f/1.88، فوکوس خودکار PDAF دوگانه و لرزش‌گیر OIS) و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 118 درجه (بدون فوکوس خودکار) می‌شود. قابل ذکر است که هر دو دوربین از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه و قابلیت دید در شب خودکار برای ثبت تصاویر بهتر در نور کم برخوردار هستند.

موتو G84 در بخش سخت افزار به چیپست قدیمی اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده که از شبکه اتصالی فایوجی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی با وجود پشتیبانی از دالبی اتموس و Moto Spatial Sound و برخورداری از بلندگوهای استریو تجربه صوتی خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بخش نرم افزاری دستگاه نیز با سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند و طبق گفته شرکت موتورولا این گوشی اندروید 14 و سه سال به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

موتورولا موتو G84

از دیگر ویژگی‌های برجسته موتو G84 می‌توان به بلوتوث 5.1، وای فای 6، NFC، جک هدفون 3.5 میلی متری، اسلات سیم کارت دوگانه برای دو کارت نانو و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی (آداپتور داخل جعبه) اشاره کرد.

موتورولا موتو G84 در سه رنگ قرمز، آبی روشن و آبی تیره با روکش چرم مصنوعی (گیاهی) تنها در یک نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. قیمت این گوشی برابر 19999 روپیه (معادل 245 دلار / 222 یورو) است و فروش آن از تاریخ 8 سپتامبر در Flipkart آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی موتورولا موتو G84 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید