0

ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال برای سربازان ارتش آمریکا ؛ کریپتو غرب وحشی است!

ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال برای سربازان ارتش آمریکا ؛ کریپتو غرب وحشی است!
بازدید 66


گری گنسلر، از مخالفان سرسخت کریپتو ضمن نامیدن این صنعت به عنوان «غرب وحشی»، خبر ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال به سربازان ارتش آمریکا را داد.

در روز 11 ژانویه ( 21 دی ماه )، گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) طی یک اسپیس توییتری با ارتش ایالات متحده برای اولین بار در سال 2023 گفت‌و‌گو کرد. او در این جلسه ضمن ارائه مشاوره مالی در خصوص چگونگی و محل سرمایه‌گذاری سربازان آمریکایی، به بحث ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال برای سربازان ارتش آمریکا پرداخت.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از ارز دیجیتال توییتر فاش شد ؛ هدف از تولید سکه‌های توییتر چیست؟

ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال برای سربازان آمریکا

در اسپیس مذکور گروهبان لارنس هولمز خطاب به گری گنسلر گفت:« سربازانی هستند که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های جایگزین مانند دارایی‌های کریپتو هستند که از گنسلر پرسیدند که سرمایه‌گذاری در رمزارز چه خطراتی دارد».

گنسلر در پاسخ اعلام کرد:« این «غرب وحشی» است. بیشتر این 10000 یا 15000 ارز دیجیتال در نهایت شکست خواهند خورد. تاریخ به ما می‌گوید که فضای زیادی برای حضور ارزهای جدید وجود ندارد، به این معنی که ما تا وقتی دلار آمریکا و یورو اروپا و … را داریم دیگر نیازی به ارزهای جدید نیست».

او از سربازان درخواست عدم گرفتاری در فومو ( ترس از دست دادن سود بازار ارزهای دیجیتال ) را داشته و طبق عقیده او ارزهای دیجیتال بسیار سوداگرانه و ناسازگار هستند. او حتی عقیده دارد که مشکل بیشتر ارزهای دیجیتال عدم تطابق با قوانین اوراق بهادار است.

ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال

کرنشاو سیاستمدار آمریکایی و افسر سابق نیروی دریایی ایالات متحده هم طی این اسپیس به دنبال اظهارات گنسلر اعلام داشت که ارزهای دیجیتال به دلیل کلاهبرداری‌هایشان همواره مورد توجه بودند. او در این مورد بیان داشت:

« آن‌ها ادعا می‌کنند که شفاف هستند، آنچه روی بلاک چین است شفاف است، اما بقیه چیزهایی که در آنجا وجود دارد شفاف نیستند و من فکر می‌کنم اخیراً نمونه هایی از آن وجود داشته است».

همچنین گنسلر در ادامه با تاکید بر توصیه خود، افزود:« اگر بازدهی بسیار زیادی برای یک دارایی مشاهده کردید بدون توجه به اینکه آن دارایی رمزارز باشد یا چیز دیگر باید به ماهیت آن شک کنید. بنابراین کسانی که قصد سرمایه گذاری در رمزارز را دارند، باید به درصدی از سبد خود که به دارایی‌های دیجیتال اختصاص می‌دهند، دقت نظر داشته باشند».

در پایان نیز کرنشاو در خصوص توصیه SEC در مورد محل و نحوه سرمایه‌گذاری پرسنل ارتش ایالات متحده به سربازان اعلام کرد:« تا حد ممکن در یک طرح پس‌انداز صرفه جویی (TSP) – یک طرح بازنشستگی با حمایت دولت برای کارمندان و اعضای خدمات فدرال ـ سرمایه گذاری کنند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال برای ارتش آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید