0

ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار ؛ حیوان کالا نیست!

ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار ؛ حیوان کالا نیست!
بازدید 50

[ad_1]

ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار  اعلام شد. این اقدام در جهت مخالفت با کالاانگاری حیوانات انجام شده است و یک حرکت پسندیده به شمار می‌آید.

آبان تتر

از فروردین ماه 1401 (سال جاری)، دیوار از انتشار آگهی برای خرید و فروش توله زیر دو سال جلوگیری می‌کند. سه ماه بعد از این ماجرا، دیوار اقدام به ممنوع کردن خرید و فروش سگ و گربه نمود. دیوار مخالف این موضوع است و در همین راستا، فیلد قیمت را برای حیوانات خانگی به‌طور کامل حذف کرده و فقط گزینه «اجازه واگذاری» باقی مانده است.

ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار

روابط عمومی دیوار گزارش می‌دهد که خرید و فروش حیوانات موضوعی است که در پلتفرم دیوار انجام می‌شد و سودجویان فضای دیوار را تبدیل به حیات خلوت خود کرده بودند. اما حالا، دیوار قصد دارد راهکارهایی ارائه دهد تا از خرید و فروش حیوانات به عنوان یک کالا، جلوگیری شود.

ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار

دیوار در توضیح اقدام به حذف خرید و فروش حیوانات می‌گوید:

حیوان کالا نیست، بهتر است به جای خرید حیوانات خانگی، سرپرستی آن‌ها را به عهده بگیرید. همچنین، خرید و فروش حیوانات وحشی، سگ و گربه در دیوار ممنوع است. در صورت دیدن آگهی‌هایی با این مضمون، حتماً آن را گزارش کنید.

بنابر اظهارات روابط عمومی دیوار، احتمال این که بعد از ممنوعیت خرید و فروش حیوانات خانگی، این پروسه با اسم دیگر، یعنی واگذاری خرید و فروش حیوانات انجام گردد وجود دارد، اما این موضوع نیز با قوانین دیوار مغایرت دارد. روابط عمومی دیوار از کاربران، درخواست گزارش چنین شرایطی را می‌کند تا آگهی‌های مربوطه حذف شوند و کسانی که این آگهی‌ها را می‌گذارند، از پلتفرم دیوار بلاک شوند.

تیم حرفه‌ای دیوار تصمیم دارد نظارت کاملی به این پروسه داشته باشد و رصد و شناسایی این موارد را جدی بگیرد تا به هیچ وجه آگهی‌های خرید و فروش حیوانات منتشر نشود.

همان‌طور که اشاره کردیم، دیوار علاوه بر ممنوع کردن خرید و فروش سگ و گربه در این پلتفرم، از واگذاری سگ و گربه زیر دو ماه نیز جلوگیری خواهد شد. دیوار توضیح می‌دهد:

با توجه به قیمت بالای توله سگ‌‌های تزئینی یا گربه‌های نژاددار، گاه برخی افراد که ممکن است صلاحیت لازم را هم نداشته باشند در مراکز غیرمجاز و در شرایط غیر بهداشتی، اقدام به توله‌کشی از این حیوانات کنند؛ تجارتی سیاه که در غیاب نظارت صحیح، حقوق حیوانات را سلب می‌کند.

دیوار اعلام می‌کند که مواردی مانند تغذیه نامناسب مادر، نگهداری غیر بهداشتی، توله کشی مداوم، ممکن است جان توله‌ها را بگیرد. همچنین اگر توله‌ها را خیلی سریع از مادر خود جدا کنیم، مادر افسرده شده و احتمال مرگ نیز در این شرایط وجود دارد. دیوار برای این که از این موضوعات پیشگیری کند، اجازه واگذاری برای توله‌های زیر دو ماه را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ممنوعیت خرید و فروش سگ و گربه در دیوار  چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید