0

ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda ؛ صرافی اتریشی از واسیل پشتیبانی کرد!

ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda ؛ صرافی اتریشی از واسیل پشتیبانی کرد!
بازدید 205


بیت پاندا نیز همانند بایننس واریز و برداشت کاردانو را محدود نمود. ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda موقت و تا قبل از بروزرسانی واسیل صورت گرفته است.

Bitpanda، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال واقع در اتریش، به لیست صرافی‌هایی پیوست که از ارتقای آتی واسیل کاردانو پشتیبانی می‌کنند. صرافی بیت پاندا تأکید کرد که سپرده‌گذاری‌ها و برداشت ADA به صورت موقت غیرفعال می‌شود. صرافی بیت پاندا اتریش نیز همانند بایننس قابلیت واریز و برداشت کاردانو را به حالت تعلیق درآورد.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda

به گزارش U.Today، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس تأکید کرد که از هاردفورک واسیل کاردانو پشتیبانی می‌کند. اصطلاح “هارد فورک” به تغییر اساسی در یک بلاک چین خاص گفته می‌شود. زنجیره‌های هاردفورک معمولاً از ابتدا شروع به فعالیت می‌کنند، اما این موضوع در مورد بلاک چین کاردانو صدق نمی‌کند.

کاردانو به جای توقف پروتکل برای اجرای بروزرسانی‌های جدید، از رویدادهای ترکیبی هارد فورک استفاده می‌کند. این کار جهت تضمین انتقال یکپارچه صورت گرفته است. زنجیره فعلی کاردانو بلاک‌های قدیمی دوره‌های قبلی را با یکدیگر ترکیب می‌کند؛‌ به همین دلیل نیازی به ایجاد تغییرات جدید نیست.

ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda ؛ صرافی اتریشی از واسیل پشتیبانی کرد!
ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda

کاردانو طی دو سال گذشته چندین هارد فورک مهم را به بازار عرضه کرده است. این شبکه در مارس 2021، بروزرسانی Mary را منتشر کرد. این بروزرسانی از چندین دارایی بلاک چین اثبات سهام (PoS) پشتیبانی می‌کند. در سپتامبر 2021، Input Output هارد فورک آلونزو را اجرا کرد. این هارد فورک امکان ایجاد قراردادهای هوشمند و راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز را به وجود آورد.

کاردانو همراه با بروزرسانی واسیل زبان برنامه‌نویسی Plutus 2.0 را نیز منتشر می‌کند. این زبان برنامه‌نویسی جدید، پایپ لاینینگ و سایر بخش‌های شبکه را بهبود خواهد داد. قیمت توکن ADA در آستانه ارتقای واسیل، که انتظار می‌رود بعد از تعویق‌های متعدد در اواخر امروز انجام شود، 0.3 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت تراکنش کاردانو در Bitpanda چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید