0

مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط [+ویدیو]

مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط [+ویدیو]
بازدید 21

[ad_1]

یکی از یوتیوبرهای معروف با انجام مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط ، شکست کوپرتینویی‌ها را با اختلافی اندک در مقابل چشم بادامی‌ها به تصویر کشید.

یکی از بررسی‌هایی که معمولا با معرفی محصولی جدید از بازیگران اصلی صنعت موبایل مانند اپل و سامسونگ انجام می‌شود تست سقوط است. حال، با رونمایی از سری آیفون 15، یکی از یوتیوبرهای معروف در کانال خود ویدئویی از مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط منتشر کرد که در این تست، پرچمدار پرچمداران جدید اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس از گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ با اختلافی اندک شکست را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: شکست آیفون 15 پرو مکس از گلکسی S23 در تست عملکرد گرافیک؛ ادعای اپل دروغ بود؟

مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط

آیفون 15 پرو جدیدترین و گران‌ترین پرچمدار اپل و گلکسی S23 اولترا هم گران‌ترین پرچمدار سری گلکسی S برای سال 2023 است. کانال یوتوب PhoneBuff در ویدیویی، این گوشی‌های هوشمند را در تست سقوط در مقابل یکدیگر قرار داده است.

در ویدیویی که PhoneBuff منتشر کرده است، پرچمدارهای اپل و سامسونگ در چهار مرحله با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند از سمت پشت، از گوشه‌ها، از سمت جلو (نمایشگر) و درنهایت روی استیل سقوط می‌کنند و عملکرد آن‌ها با یکدیگر مقایسه می‌شود.

در حالت کلی، هر دو گوشی هوشمند از تست‌های سقوط جان سالم به‌در می‌برند، بااین‌حال میزان آسیب به آن‌ها یکسان نیست. اگرچه امتیاز به‌دست‌آمده توسط این محصولات در تست سقوط بسیار نزدیک به یکدیگر است، اما درنهایت نماینده سامسونگ برنده می‌شود.

آیفون 15 پرو مکس در سه مرحله از تست سقوط آسیب‌ بیشتری نسبت به گلکسی S23 اولترا می‌بیند و امتیاز نهایی‌اش 37 از 40 می‌شود. این درحالی است که نماینده سامسونگ به امتیاز 39 از 40 دست می‌یابد.

تست سقوط آیفون 15 پرو مکس

شیشه پنل پشتی و نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس در همان مرحله اول تست سقوط ترک می‌خورد، بااین‌حال در تست سقوط از گوشه‌ها، تیتانیوم مورد استفاده در آن مقاومت بالاتری نسبت به فریم آلومینیومی گلکسی S23 اولترا از خودش نشان می‌دهد.

در پایان هر دو گوشی هوشمند سامسونگ و اپل کارایی خود را حفظ می‌کنند و حتی دوربین‌ها هم آسیب نمی‌بینند که می‌تواند خبر خوشایندی برای کاربران باشد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد آیفون 15 پرو مکس نسبت به نسل‌های قبلی‌اش با فریم فولادی، آسیب بیشتری می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مقایسه آیفون 15 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا در تست سقوط چیست؟ آیا ممکن است فریم تیتانیومی را گوشی‌های دیگر نیز شاهد باشیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید