0

معرفی 31 تا از بهترین کادو ها برای ملاقات بیمار بر اساس تجربه کاربران

معرفی 31 تا از بهترین کادو ها برای ملاقات بیمار بر اساس تجربه کاربران
بازدید 35


همیشه دیدن اعضای خانواده، دوستان و نزدیکانی که در بستر بیماری 🤕 هستند سخت است. شما ممکن است که برای ملاقات بیمار خود به بیمارستان بروید و چه خوب اگر بتوانید کادویی را با خود به همراه داشته باشید. گذراندن زمان در بیمارستان برای بیمار و همراهش کار سختی است و شما می توانید با دادن هدیه به آنها علاقه تان را به آنها نشان دهید و از این سختی بکاهید. اگر به این کار تمایل دارید می توانید مطلب معرفی ۳۱ تا از بهترین کادو ها برای ملاقات بیمار بر اساس تجربه کاربران امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال را بررسی کنید و گزینه های مناسب خود را انتخاب کنید.

برای ملاقات بیمار چی بخریم؟

Best Gifts for Someone in the Hospital

قبلا در مجله خبری آی تی و دیجیتال در مورد ۱۴ تا از مهمترین اقدامات کمک های اولیه که باید بلد باشید! صحبت کردیم. باید در مورد هدایایی که می خرید دقت داشته باشید، گل می تواند واکنش آلرژیکی را ایجاد کند و شکلات و شیرینی هم ممکن است در رژیم غذایی بیمار مجاز نباشد. پس چه کادویی را برای مقالات بیمار خود باید انتخاب کنید؟ در ادامه لیست کادو برای بیمار را تهیه کرده اید که می توانید بررسی کنید و مطابق با روحیات بیمار و بودجه خود انتخاب کنید.

لباس مناسب بهترین هدیه برای ملاقات بیمار

لباس های بیمارستان معمولا از مواد خوبی ساخته نمی شوند و نازک هستند. اگر دوست یا یکی از اعضای خانواده شما در بیمارستان بستری شده است می توانید لباس مناسبی را برای وی تهیه کنید. رنگ یا طرحی را انتخاب کنید که در روحیه بیمار تاثیر مثبت می گذارد و جنسی را انتخاب کنید که آلرژی پوستی ایجاد نمی کند.

لباس مناسب بهترین هدیه برای ملاقات بیمار

جوراب یک کادو برای بیمار

به جای جوراب های یکبار مصرفی که بیمارستان ارائه می دهد بیمار شما باید یک جفت جوراب خوب داشته باشد. این جوراب ها از مواد بافتنی گرم ساخته شده اند و بدون ساییدگی پوست، پاها را گرم نگه می دارد. به دلیل اینکه جوراب زود بو می گیرد توصیه می شود که چند جفت جوراب را به عنوان کادو برای عیادت بیمار خود تهیه کنید.

برای عیادت بیمار چی ببرم؟ دمپایی هایی که لیز نیستند

وقتی بیمار شما قادر به راه رفتن است می توانید دمپایی هایی که در برابر لغزیدن از خود مقاومت نشان می دهند را به عنوان کادو انتخاب کنید. این دمپایی ها به کاهش احتمال زمین خوردن کمک می کند. می توانید دمپایی هایی که دارای بندهای قابل تنظیم هستند را تهیه کنید. این دمپایی ها را می توان سفت یا شل کرد و برای مواقعی که پاهای بیمار متورم می شود ایده ال است.

وسایل بهداشتی بهترین کادو برای بیمار

صابون ها و لوسیون هایی که در حمام و دستشویی های بیمارستان عرضه می شوند عمومی، ناخوشایند و گاهی آلرژی زا هستند. با دادن یک ست لوازم بهداشتی به فرد بیمار می توانید که به او کمک کنید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را دوست دارد می توانید پک هدیه بیمار که شامل لوسیون های تسکین دهنده، بالم لب، لوسیون دست برای مبارزه با هوای خشک بیمارستان هستند را تهیه کنید.

دستمال توالت و دستمال کاغذی بهترین کادو برای عیادت بیمار

بیمارستان ها معمولا از ارزان ترین دستمال کاغذی و دستمال توالت ممکن استفاده می کنند و این بدان معناست که به راحتی این دستمال ها پرز می دهند و وا می روند که به نوبه خود تجربه استفاده ناخوشایندی را ایجاد می کنند. هر کسی که برای مدت طولانی در بیمارستان بستری است مطمئنا از داشتن دستمال توالت و دستمال کاغذی فوق العاده نرم از یک برند معتبر قدردانی خواهد کرد.

دستمال توالت و دستمال کاغذی بهترین کادو برای عیادت بیمار

بردن چیزی از خانه به عنوان هدیه برای بیمار

اگر بیمار شما برای مدت طولانی است که در بیمارستان است بهترین هدیه می تواند چیزی باشد که قبلا داشته است. شاید آنها دلتنگ چیزی باشند که در خانه داشته اند، این ممکن است پتو یا بالش مورد علاقه اش یا هر چیز کوچکی مانند ژاکتش باشد. در هر صورت اگر چیزی در خانه دارید که می تواند آرامش بیشتری برای بیمار فراهم کنید و به بهبود سریعتر وی کمک کند حتما با خود به بیمارستان ببرید.

غذا و نوشیدنی به عنوان کادو برای بیمار در بیمارستان

یکی دیگر از کادو هایی که برای بیمار در بیمارستان می توانید ببرید غذا و نوشیدنی است. باید بررسی کنید که بیمار شما چه محدودیتی برای رژیم غذایی خود دارد و آیا بیمارستان اجازه بردن و دادن غذا و نوشیدنی را می دهد یا نه. شما می توانید یک وعده غذای خانگی درست کنید که نیازی به نگهداری در یخچال ندارد.

کادو برای ملاقات بیمار چه بخرم؟ وسایلی که به خواب کمک می کنند

بیمارستان مکانی روشن و پر سر و صدا است و حتی در نیمه های شب داشتن خواب خوب سخت است. برای کمک به بیمار برای استراحت بهتر می توانید چند وسیله که به خواب کمک می کند را خریداری کنید. به عنوان می توانید دستگاه هایی که سر و صدای محیط را کاهش می دهند را تهیه کنید و یا اینکه حتی یک چشم بند تهیه کنید.

کادو برای ملاقات بیمار چه بخرم؟ وسایلی که به خواب کمک می کنند

دستگیره، واکر و غیره کادو برای عیادت بیمار

بسیاری از افرادی که در بیمارستان بستری می شوند با مشکل تحرک دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است نتوانند به راحتی از جای خود بلند شوند. یک دست گیره به آنها کمک می کند تا بتوانند وزن خود را روی آن بیندازند و بدون نیاز به تماس با پرستار از جای خود بلند شوند. واکرها و عصاهایی که در انتهای میله بلند خود یک پنجه پلاستیکی دارند می توانند کمک کننده باشند.

برای عیادت مریض چی ببریم؟ کتاب و مجله

گذراندن وقت یکی از سخت ترین کارهایی است که در بیمار در بیمارستان باید انجام دهد. اگر بیمار شما به مطالعه علاقه دارد می توانید کتاب و مجله تهیه کنید. در حالی که کتاب های رمان سرگرم کننده هستند می توانند مجله های مصور را هم در نظر بگیرید. می توانید یک کتاب آموزشی را به بیمار خود هدیه دهید تا کمی ذهن او را به چالش بکشید.

برای عیادت مریض چی ببریم ؟ کتاب و مجله

برای عیادت بیمار قلبی چی ببریم؟

لازم نیست که حتما یک چیز فیزیکی را به عنوان کادو برای بیمار خود ببرید. شما می توانید برای او موسیقی و فیلم دانلود کنید. قسمت های ۲۰ دقیقه از سریال های کمدی را دانلود کنید و یا برای او اشتراک سرویس های استریم را تهیه کنید.

برای عیادت بیمار دیابتی چی ببریم؟ تبلت یا کتاب خوان

اگر استطاعت مالی دارید می توانید هنگام عیادت بیمار دیابتی، سرطانی و غیره یک کتاب خوان یا تبلت کادو ببرید. کتاب خوان به بیمار کمک می کند تا کتاب های مرد علاقه خود را به راحتی بخواند. می توانید فونت E-Reader را تغییر دهید تا مطمئن شوید که به راحتی می تواند متن کتاب را ببیند. همچنین از طریق تبلت بیمار می تواند برنامه های تلویزیونی و سایر رسانه ها را دانلود و تماشا کند.

برای عیادت بیمار دیابتی چی ببریم؟ تبلت یا کتاب خوان

حضور خود شما بهترین هدیه برای بیمار سرطانی و …

بهترین کادو برای بیمار در بیمارستان عیادت شما است. اگر فردی برای مدت طولانی در بیمارستان باقی بماند احساس تنهایی و خستگی به او دست می دهد. روی چند ساعت با بیمار خود وقت بگذرانید و با او صحبت کنید. مطمئن شوید که با دوستان یا خانواده فرد بیمار تماس دارید و مطمئن شوید که آنها هم وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

کابل شارژ بلند، شارژ قابل حمل یک

یک کابل شارژ بلند به بیمار شما کمک می کند تا حتی زمانی که از پریز برق دور است گوشی خود را شارژ کنید. بودن در بیمارستان می تواند طاقت فرسا باشد و یک کابل شارژ بلند واقعا کمک کننده خواهد بود. پاور بانک هم بسیار مفید است و قطعا در خارج از بیمارستان هم کاربردی خواهد بود. فرد بیمار شما می توانید به راحتی گوشی یا تبلت خود را به آن وصل و شارژ کند.

کابل شارژ بلند، شارژ قابل حمل یک

هدفون نویز کنسلینگ یا ایرپاد

سر و صدای محیطی می تواند بیمار شما را ناراحت کند در این شرایط می توانید یک هدفون نویز کنسلینگ را تهیه کنید تا سر و صدای محیطی را فیلتر کنید. هدفون ها در سبک های مختلفی در دسترس هستند بنابراین شما باید بدانید که بیمار شما با کدام نوع راحت تر است.

هولدر گوشی

اگر بیمار شما توان در دست گرفتن گوشی را ندارد می توانید برای او هولدر تهیه کنید. هولدر گوشی به بیمار کمک می کند تا از طریق واتساپ یا تماس های تصویری با کسانی که می خواهد تماس بگیرد. شما می توانید هولدر را روی میز کنار تحت وصل کنید و آن را به خوبی تنظیم کنید.

هولدر گوشی

چراغ مطالعه دور گردنی

اگر بیمار شما به مطالعه علاقمند است می توانید برای جلوگیری از فشار چشم و برای دیدن بهتر متن کتاب برای وی چراغ مطالعه دور گردنی تهیه کنید. این چراغ ها ارگونومیک بوده و به راحتی دور گردن قرار می گیرد و می توان تا ساعت ها از آن استفاده کرد و حتی روشنایی آن را تنظیم کرد.

گوش گیر

خواب بیمارستان راحت نیست. صدای کشیدن پرده ها یا افرادی که با گوشی صحبت می کنند و یا خروپف می کنند خواب را به هم می زنند. در این حالت می توانید با هدیه دادن گوش گیر به بیمار خود کمک کنید. این گوش گیرها از سیلیکون ساخته شده اند و دارای اندازه های مختلفی هستند که می توانید گزینه متناسب با فرد بیمار را تهیه کنید.

ملحفه و رو بالشی

ملحفه و رو بالشی را می توان به عنوان کادو برای عیادت بیمار در نظر گرفت. محیط بیمارستان چندان تمیز نیست و به همین خاطر توصیه می شود که از ملحفه ها و رو تختی های خانگی استفاده شود.

محلفه و روبالشی

آب رسان پوست

بیمارستان می تواند گرم و طاقت فرسا باشد که برای پوست شما خوب نیست. کرم و ماسک های آب رسان پوست می توانند به بیمار شما کمک کنند تا خنک بماند از از پوست خود مراقبت کند.

اسپری بالش

ماندن در بیمارستان می تواند استرس زا و ناراحت کننده باشد. اینجاست که اسپری بالش می تواند با بوی مطبوعی که دارد بیمار شما را به آرامش برساند.

بالش زانو برای خواب یک کادو برای زایمان در بیمارستان

اگر بیمار شما زمان زیادی را در رختخواب می گذراند ممکن است در ناحیه کمر ضعیف شده باشد. یک بالش زانو که از مموری فوم ساخته شده است و قابل شستشو است می تواند بین زانو ها قرار بگیرد و به فرد کمک کند تا درد کمتری را در ناحیه کمر خود تجربه کند.

بالش زانو برای خواب

شامپو بهترین کادو برای بیمار

بیمار شما برای اینکه موهای تمیزی داشته باشد به شامپو نیاز دارد. برای نظافت موهای بیمار خود می توانید شامپوی متناسب با نوع موی وی را تهیه کنید.

قرص دهانشویه

قرص های دهانشویه می توانند با بزاق حل شوند و بدون نیاز به مسواک زدن می توانند احساس طراوت بیشتری به بیماران دهد. این نوع دهانشویه از ایجاد بوی بد در بیمار شما جلوگیری می کند.

قرص دهانشویه

بالم لب

لب های خشک و ترک خورده در بیمارستان به وفور دیده می شوند. بیشتر افراد بعد از بیهوشی دچار خشکی دهان می شوند و گاهی اوقات ممکن است دچار کم آبی و در نتیجه لب های ترک خورده شوند. با کادو دادن بالم لب می توانید به بیمار خود کمک کند تا از این مشکل را به راحتی حل کند.

دستمال مرطوب

بیمار شما برای تمیز کردن پوست خود به دستمال مرطوب نیاز پیدا خواهد کرد. دستمال مرطوب به بیمار شما کمک می کند تا احساس شادابی و طراوت کند.

بازی ها

شما می توانید برای سرگرم کردن بیمار خود در بیمارستان سودوکو، پازل یا کتاب های رنگ آمیزی را خریداری کنید. این بازی ها به بیمار کمک خواهد کرد تا تمرکز خود را روی کارهایی مانند رنگ کردن یا درست کردن یک پازل بگذارد و کمتر احساس کسالت کند. بازی های سودوکو هم مغز بیمار را فعال نگه می دارد و می تواند تا ساعت ها وی را سرگرم کند. همچنین کارت های بازی را نمی توان از قلم انداخت. این بازی را می توان به صورت تک نفره یا چند نفره انجام داد.

پتوی ویلچر بهترین کادو برای عیادت بیمار

یکی از گزینه هایی که می توان به عنوان کادو برای عیادت بیمار در نظر گرفت پتوی ویلچر است. این نوع پتوها مانند پتو های معمولی در چرخ ها گیر نمی کنند. آنها کوچکتر هستند و متناسب با صندلی جمع می شوند. از این پتو می توان برای گرم نگه داشتن بیمار در حین گردش در حیاط بیمارستان یا سایر بخش های ساختمان استفاده کرد.

پتوی ویلچر بهترین کادو برای عیادت بیمار

گل مصنوعی

با توجه به اینکه در بخش های از بیمارستان نمی توان گل طبیعی برد می توان از گل های مصنوعی به عنوان کادو برای بیمار در بیمارستان استفاده کرد. این نوع گل های پژمرده نمی شوند و نیازی به مراقبت ندارند.

شانه یا برس مو

با توجه به اینکه برخی از محصولات مراقبت اولیه در بیمارستان ها ارائه می شود اما معمولا شانه یا برس مو در میان آنها نیست. شما می توانید به بیمار خود یک شانه یا برس مو هدیه دهید.

برای ملاقات بیمار چی بخریم؟

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز ما به معرفی ۳۱ تا از بهترین کادو ها برای ملاقات بیمار بر اساس تجربه کاربران پرداختیم. برای عیادت از بیمار خود حتما لازم نیست هدیه گران قیمتی تهیه کنید. گاهی اوقات حضور خود شما بهترین هدیه خواهد بود. اگر شما هم مواردی را می شناسید که می توان از آنها به عنوان کادو برای بیمار در بیمارستان استفاده کرد می توانید در بخش نظرات این مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید