0

معرفی 15 سرویس برتر ساخت لینک کوتاه آنلاین

معرفی 15 سرویس برتر ساخت لینک کوتاه آنلاین
بازدید 370


حتما متوجه شده اید که برخی از لینک ها 🔗 بسیار بلند هستند و نمی توان از آنان در همه جا برای لینک دادن استفاده کرد. در این حالت می توانید از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی ۱۵ سرویس برتر ساخت لینک کوتاه آنلاین میپردازیم.

بهترین سایت ساخت لینک کوتاه برای اینستاگرام ، تلگرام ، واتساپ و…

۱۵ Best Link Shorteners

کوتاه کننده لینک یک URL را کوتاه می‌کند. اصولا لینک‌ های طولانی از نظر کاربران مشکوک هستند. مخصوصا مواردی که نمی‌توان در آن‌ها کلیدواژه‌ها را به خوبی پیدا کرد. همچنین لینک بلند، نامرتب به نظر می‌رسد و نمی‌توان آن را در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توانید با این سرویس‌ها آمار بازدید از لینک خود را مشاهده و بررسی کنید. در ضمن لینک‌های کوتاه راحت‌تر به خاطر سپرده می‌شوند. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال ۱۵ مورد از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک انلاین را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین کوتاه کننده لینک Short.io

بهترین کوتاه کننده لینک

Short.io بهترین کوتاه کننده لینک است که می‌توانید از آن استفاده کنید. با این سرویس می‌توانید متوجه شوید که کاربران در کجا روی لینک شما کلیک کرده‌اند و از چه دستگاهی برای انجام این کار استفاده کردند. علاوه بر این، می‌توانید متوجه شوید که کاربران از چه مکانی لینک شما را کلیک کرده‌اند. علاوه بر این، این سرویس به شما کمک می‌کند که تا لینکی بر اساس دستگاه کاربر ارسال کنید.

این گونه وقتی بخواهید لینک دانلود برنامه‌ای را ارسال کنید، لینک با توجه به اندروید یا iOS بودن دستگاه ارسال خواهد شد. البته نیازی هم به انجام این کار در همه مواقع نیست. کافی است در زمانی که به این قابلیت نیاز دارید، آن را فعال کنید تا لینک متناسب با دستگاه کاربر ارسال شود. این سرویس بخشی محدود برای استفاده رایگان دارد. وقتی به سقف استفاده رایگان برسید، باید اشتراک ماهانه را خریداری کنید.

ساخت لینک کوتاه تلگرام و… با Bitly

بهترین کوتاه کننده لینک

برای ساخت لینک کوتاه اینستاگرام و… می‌توانید از Bitly استفاده کنید. این سرویس از بهترین‌ها در این زمینه است که تقریبا از همه چیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های فراوانی دارد. برای کوتاه کردن لینک‌های معمولی نیازی نیست اکانت بسازید. کافی است آدرس لینک بلند خود را در کادر وارد کنید و روی Shorten بزنید.

استفاده از این سرویس بسیار ساده است. رابط کاربری آن ساده است و شما می‌توانید تا بیست داده را هم زمان در بخش داشبورد آن در زمان واقعی بررسی کنید. حتی می‌توانید مکان کاربران را چک کنید، میزان به اشتراک گذاری لینک را مشاهده کنید و… . این سرویس بخش رایگان محدودی دارد اما برای استفاده بیشتر برای اکانت ماهانه را خریداری کنید تا بتوانید لینک‌های بیشتری را کوتاه کنید یا اطلاعات بیشتری را به دست آورید. اگر بیزنس کوچکی دارید، می‌توانید از اکانت رایگان استفاده کنید. اگر بیزنس بزرگی دارید، این سرویس می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ساخت لینک کوتاه آنلاین با Rebrandly

بهترین کوتاه کننده لینک

برای ساخت لینک کوتاه آنلاین می‌توانید از Rebrandly استفاده کنید. استفاده از این سرویس بسیار آسان است زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد و وقتی وارد آن شوید، گیج نخواهید شد. این سرویس دارای بخشی رایگان و بخشی اشتراکی است. در بخش رایگان می‌توانید از ۵ دامنه کاستوم استفاده کنید. همچنین می‌توانید کل لینک کوتاه شده را شخصی سازی کنید. بسیاری از سرویس ها به شما اجازه می‌دهند تنها بخش دوم لینک را تغییر بدهید.

به عنوان مثال، برای تغییر لینک en.wikipedia.org/wiki/Bob_Vila می‌توانید از BobVila.Tools/Wikipedia استفاده کنید. همچنین می‌توانید میزان محبوبیت هر لینک را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید بررسی کنی که چه کاربرانی روی لینک کلیک می‌کنند. اکانت رایگان آن به کاربر اجازه می‌دهد تا در مجموع ۵۰۰ لینک برند را بررسی کند و تا ۵۰۰۰ کلیک در ماه را چک کند. برای داشتن اکانتی با قابلیت‌های بیشتر باید اشتراک ماهانه را خریداری کنید تا بتوانید تا ۲۵۰۰۰ کلیک در ماه را بررسی کنید.

برای یادگیری قرار دادن چند لینک در یک لینک، مطلب آموزش ۷ روش گذاشتن چند لینک در یک لینک را مطالعه کنید.

کوتاه کننده لینک با قابلیت ویرایش TinyURL

ساخت لینک کوتاه آنلاین

برای ساخت لینک کوتاه برای اینستا و… می‌توانید از TinyURL استفاده کنید. این سرویس از سال ۲۰۰۲ تا کنون فعال است. این سرویس برای زمانی مناسب است که عجله دارید و وقتی برای تنظیم بخش‌های مختلف سرویس ندارید. با آن می‌توانید لینک‌هایی ایجاد کنید که هیچ گاه از بین نمی‌روند. کافی است لینک بلند خود را در کادر پیست کنید و سپس بخش دوم آن را شخصی سازی کنید. در آخر روی Make TinyURL! بزنید. لینک شما آماده به اشتراک گذاشتن است!

هر زمان که فرصت کردید، می‌توانید لینک را ویرایش کنید. در این حالت، لینک شما از بین نخواهد رفت بلکه صرفا ویرایش می‌شود. برای استفاده از این سرویس نیازی نیست اکانت بسازید. این سرویس دارای بخش رایگان و اشتراکی است. در بخش اشتراکی می‌توانید لینک‌ها را Track کنید و دامنه برند بسازید.

ایجاد لینک کوتاه با Cutt.ly

کوتاه کننده لینک آنلاین

روش دیگر برای ایجاد لینک کوتاه این است که از Cutt.ly استفاده کنید.  استفاده از این سرویس رایگان است. لینک های کوتاه شده آن می‌توانید فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی منتشر کنید. امکان بررسی آمارهای مختلف مربوط به لینک ها هم وجود دارد.

کوتاه کننده لینک واتساپ و… BL.INK

ساخت لینک کوتاه آنلاین

روش دیگر استفاده از کوتاه کننده لینک واتساپ و… BL.INK است. با استفاده از این سرویس می‌توانید لینک‌های بلند را کوتاه کنید. علاوه بر این می‌توانید میزان ترافیک لینک خود را هم چک کنید. داشبورد آن لینک‌های ترند و آمارهای پایه و اولیه را نمایش می‌دهد. صفحه آنالیز نیز میزان ترافیک بر اساس دستگاه، مکان و رفرنس‌ها را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید تگ‌هایی را به لینک کوتاه شده خود اضافه کنید. این سرویس بخش رایگان دارد اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن و همچنین افزایش میزان لینک‌ها و کلیک‌ها باید اشتراک تهیه کنید.

کوتاه کننده لینک خارجی URL Shortener by Zapier

ساخت لینک کوتاه آنلاین

URL Shortener by Zapier نیز برای تبدیل به لینک کوتاه مناسب است. اگر می‌خواهید به صورت خودکار لینکی را کوتاه کنید و آن را ذخیره کنید، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. این سرویس برای اضافه کردن تصویر در اینستاگرام یا آپلود محصولی جدید در فروشگاه Shopify مناسب است. هر تغییری روی لینک ایجاد کنید، در Google Sheet یا برنامه موردنظر ذخیره می‌شود. استفاده از این سرویس به صورت محدود رایگان است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌ها و افزایش میزان تسک‌ها و… باید اشتراک خریداری کنید.

ایجاد لینک کوتاه با Owly

ساخت لینک کوتاه آنلاین

برای ایجاد لینک کوتاه می‌توانید از Ow.ly استفاده کنید. این سرویس دارای بخشی رایگان است اما برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر آن باید اشتراک خریداری کنید. اشتراک‌های مختلفی برای آن وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی را برای ارتقا خریداری کنید. با استفاده از این سرویس می‌توانید آمارهای لینک کوتاه شده خود را در کنار سایر آنالیزها مشاهده کنید.

ساختن لینک کوتاه با Hyperlink

ساخت لینک کوتاه آنلاین

Hyperlink نیز برای ساختن لینک کوتاه مناسب است. با استفاده از این سرویس می‌توانید هر زمان که روی لینک شما کلیک می‌شود، اعلانی دریافت کنید. می‌توانید تنظیمات اعلان را تغییر بدهید و آمار خلاصه ای از کلیک ها به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و… دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید متوجه شوید که کلیک از چه دستگاهی انجام شده و مکان آن کجا بوده است. همچنین می توانید از افزونه کروم آن هم استفاده کنید.

ساخت لینک کوتاه برای کانال تلگرام و… با Tiny.CC

ساخت لینک کوتاه برای کانال تلگرام

برای ساخت لینک کوتاه برای کانال تلگرام و… می‌توانید از سرویس Tiny.CC هم استفاده کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است و برای همین استفاده از آن آسان است. امکان شخصی سازی URL هم وجود دارد. اگر اکانت بسازید و اشتراک ماهانه تهیه کنید، می‌توانید آمار لینک‌ها را هم مشاهده و بررسی کنید.

ساخت لینک کوتاه آنلاین با Bit.Do

ساخت لینک کوتاه برای کانال تلگرام

سرویس دیگری که برای کوتاه کردن لینک می‌توانید استفاده کنید، Bit.Do نام دارد. امکان شخصی سازی لینک در آن وجود دارد. همچنین می‌توانید آمار ترافیک را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از دامنه برند استفاده کنید. برای استفاده از تمامی قابلیت های این سرویس باید اشتراک ماهانه تهیه کنید.

کوتاه کننده لینک آنلاین ClickMeter

کوتاه کننده لینک آنلاین

از دیگر سرویس های کوتاه کننده لینک می توان به ClickMeter اشاره کرد. رابط کاربری این سرویس بسیار ساده است و استفاده از آن آسان است. داشبورد مینیمال این سرویس به شما کمک می کند تا به سادگی آمارها را تجزیه و تحلیل کنید و گمراه نشوید. با این سرویس می‌توانید لینک‌ها را بررسی کنید، آمار آنان را مانیتور کنید و کلیک‌ها را مشاهده کنید. برای استفاده از این سرویس باید اشتراک ماهانه خریداری کنید.

ساختن لینک کوتاه با Yourls

کوتاه کننده لینک آنلاین

سرویس دیگر برای ساختن لینک کوتاه، Yourls است. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت رایگان لینک‌ها را کوتاه کنید. ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنید. همچنین می توانید آمارهای مختلف لینک خود را چک کنید. امکان چک کردن موقعیت مکانی کلیک کنندگان هم وجود دارد. در مجموع، گزارشات مختلف زیادی برای لینک شما قابل بررسی است.

کوتاه کننده لینک MusicJet

کوتاه کننده لینک آنلاین

دیگر کوتاه کننده لینک MusicJet نام دارد. از این سرویس برای ایجاد لینک کوتاه هوشمند برای موسیقی می توانید استفاده کنید. با داشبورد این برنامه می توانید یک یا چند صفحه را مدیریت کنید. همچنین می توانید لینک آهنگسازان دیگر را مشاهده کنید. کاربران می توانند از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند. در صورتی که می خواهید از تمامی قابلیت های این سرویس استفاده کنید، باید اشتراک ماهانه خریداری کنید.

کوتاه کننده لینک Soo.gd

کوتاه کننده لینک آنلاین

کوتاه کننده لینک Soo.gd هم گزینه رایگان دیگری است که می توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از این سرویس کافی است لینک بلند خود را وارد کادر کنید و روی دکمه کوتاه کردن بزنید. امکان کوتاه کردن چند لینک هم وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال کوتاه کننده لینک معتبر را معرفی کردیم. شما از کدام یک از این موارد استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید