0

معرفی 11 تا از بهترین ارائه دهندگان SSL رایگان برای سایت و..

معرفی 11 تا از بهترین ارائه دهندگان SSL رایگان برای سایت و..
بازدید 45


برای بالا بردن امنیت سایت خود از تمامی جهات بهتر است برای آن گواهی SSL تهیه کنید. 🔒 در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی ۱۱ تا از بهترین ارائه دهندگان SSL رایگان برای سایت و.. میپردازیم.

سرویس دریافت SSL رایگان

The Best Free SSL Certificate Options

اگر می خواهید امینت سایت خود را بالا ببرید، ارتباط میان سایت و بازدیدکنندگان آن را افزایش دهید و رتبه سئوی سایت را ارتقا دهید، بهتر است از کواهی اس اس ال استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال بهترین سروس دریافت SSL رایگان را معرفی می کنیم.

SSL رایگان Let’s Encrypt

گواهینامه SSL رایگان

Let’s Encrypt یک گزینه رایگان مناسب و محبوب است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Let’s Encrypt در مقایسه با سایر ارائه دهندگان SSL این واقعیت است که یک سازمان غیرانتفاعی است. این سرویس به نفع عموم اجرا می شود و توسط حامیانی مانند سیسکو، موزیلا، گوگل کروم، AWS، Shopify، Fastly، فیس بوک و دیگر پیشگامان صنعت پشتیبانی می شود. این اس اس ال قابلیت های فراوانی دارد و همه می توانند از آن استفاده کنند.

شفافیت یکی دیگر از اجزای کلیدی Let’s Encrypt است. هر گواهی صادر شده یا باطل شده توسط Let’s Encrypt به یک رکورد عمومی تبدیل می شود و به صورت آنلاین برای مشاهده همه در دسترس است. Let’s Encrypt از بهترین شیوه های امنیتی پیشرفته در بخش مرجع گواهی استفاده می کند و تضمین می کند که اپراتورهای وب سایت می توانند سرورهای خود را به درستی ایمن کنند.

نصب گواهی SSL رایگان SSL For Free

گواهینامه SSL رایگان

SSL For Free گزینه رایگان دیگری است. کار با آن ساده است. SSL For Free در کمتر از یک دقیقه گواهی صادر می کند. این پلتفرم از دامنه های منفرد، دامنه های متعدد و موارد دیگر پشتیبانی می کند. بیش از سه میلیون گواهینامه SSL به صورت رایگان از این ارائه دهنده ایجاد شده است. بر خلاف برخی دیگر از ارائه دهندگان SSL در وب، SSL For Free واقعاً مطابق با نام خود عمل می کند و SSLهای رایگان را بدون هیچ رشته ای ارائه می دهد.

گواهینامه رایگان SSL با Basic SSL

سرویس دریافت SSL رایگان

Basic SSL یکی دیگر از مراجع صدور گواهینامه است که یک گواهی SSL رایگان با اعتبار ۹۰ روزه به شما ارائه می دهد. این اس اس ال در حد ۹۹٫۹٪ با بسیاری از مرورگرها از جمله Google Chrome، Firefox، Apple Safari و Microsoft Edge سازگار است.

اس اس ال رایگان Bluehost

فعال سازی SSL رایگان در دایرکت ادمین

Bluehost یک سرویس SSL رایگان برای سایت است. بیش از ۲ میلیون سایت از این SSL استفاده می کنند. گواهی تمامی طرح های آن رایگان است. علاوه بر این برای سال اول اشتراک به شما دامنه رایگانی تعلق می گیرد. Bluehost گزینه ای مناسب برای تمامی سایت هایی است که می خواهند هاست وب را تغییر دهند.

فعال سازی SSL رایگان در دایرکت ادمین با Wix

فعال سازی SSL رایگان در دایرکت ادمین

اگر در حال ساخت ک وب سایت جدید هستیدف پیشنهاد می کنیم از Wix استفاده کنید. با کمک ان می توانید سایت خود را بدون هیچ دانش کدنویسی یا طراحی ایجاد کنید. پس هر کسی می تواند از آن استفاده کند. کافی است قالبی را انتخاب کنید و باقی موارد را هم به دلخواه خود انتخاب و تنظیم کنید. هر طرح Wix دارای گواهینامه رایگان اس اس ال است. این پلتفرم پروتکل های امنیتی زیادی دارد و می تواند امنیت سایت را بالا ببرد.

گواهینامه SSL رایگان GoDaddy

گواهینامه SSL رایگان

GoDaddy یکی دیگر پلتفرم های اس اس ال رایگان است. این شرکت لیست گسترده ای از خدمات وب از جمله ثبت دامنه، میزبانی وب، خدمات طراحی وب، امنیت SSL و موارد دیگر را ارائه می دهد. اگر به دنبال فروشگاهی تک مرحله ای برای میزبانی، ثبت دامنه و امنیت سایت هستید، GoDaddy می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. البته در صورتی میتوانید از اس اس ال رایگان آن استفاده کنید که خدمات دیگر را خریداری کرده باشید.

نصب SSL رایگان با GoGetSSL

گواهینامه SSL رایگان

GoGetSSL هم می تواند مورد رایگان خوبی برای شما باشد. GoGetSSL نام بسیار قابل اعتماد دیگری در جهان گواهینامه های SSL است که تا ۳۰ روز به شما اشتراک رایگان می دهد. بیش از ۸۱۵۰۰ مشتری در بیش از ۲۲۰ کشور در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. می‌توانید از این ارائه‌دهنده برای تأیید اعتبار دامنه (DV) گواهی SSL استفاده کنید، بدون اینکه پرونده‌ای را بایگانی کنید یا منتظر تماس از طرف کسی برای تأیید جزئیات باشید. سیستم خودکار GoGetSSL اس اس ال ها را در کمتر از پنج دقیقه صادر می کند.

ساخت SSL رایگان با Comodo

سرویس دریافت SSL رایگان

Comodo یک مرجع صدور گواهینامه پیشرو و با سابقه در این صنعت است که گواهینامه های استاندارد DV SSL را ارائه می دهد. شما می توانید تا ۹۰ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید. بیش از ۹۹ درصد وب سایت ها نیز از آن پشتیبانی می کنند.

SSL certificate رایگان با Cloudflare

سرویس دریافت SSL رایگان

Cloudflare که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، یکی از شرکت‌های پیشرو CDN (شبکه تحویل محتوا) و کاهش DDoS در جهان است. این یک شبکه جهانی است که برای ایمن سازی وب سایت ها، API ها و برنامه های اینترنتی شما طراحی شده است. Cloudflare محصولات بسیاری از جمله گواهینامه های SSL را ارائه می دهد که به راحتی تنظیم می شوند. گواهی SSL نه تنها از بازدیدکنندگان سایت شما محافظت می کند، بلکه سرعت بارگذاری سایت شما را نیز افزایش می دهد که منجر به رتبه بالاتر سئو می شود. استفاده از آن رایگان است اما در ایران استفاده از این سرویس ممکن است برای سایت های داخلی به خوبی کار نکند و برای خدمات باید اشتراک خریداری کنید.

SSL رایگان دایرکت ادمین BuyPass GO SSL

سرویس دریافت SSL رایگان

BuyPass گواهینامه های Go SSL را ارائه می دهد که بر اساس پروتکل ACME (محیط مدیریت گواهی خودکار) هستند، پروتکلی که صدور و تمدید گواهینامه های SSL را خودکار می کند. گواهی‌های BuyPass Go SSL جز گواهینامه‌های معتبر دامنه (DV) محسوب می شوند که برای کاربران کاملاً رایگان هستند. گواهینامه ها به مدت ۱۸۰ روز (تقریباً ۶ ماه) معتبر هستند و به طور خودکار و بدون هیچ گونه نیاز به تعامل کاربر تمدید می شوند.

گرفتن SSL در HubSpot

سرویس دریافت SSL رایگان

HubSpot یک پلتفرم CRM کامل است که تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک سایت قدرتمند و رشد مخاطبان خود، تسریع فروش و حتی ساده کردن خدمات مشتری نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. اگر وب‌سایت شما روی CRM HubSpot میزبانی می‌شود، می‌توانید از گواهینامه استاندارد SSL که به طور خودکار ۳۰ روز قبل از انقضا تمدید می‌شود، استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش گرفتن SSL رایگان پرداختیم. شما ترجیح می دهید از کدام مورد استفاده کنید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید