0

معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه دوربین مخفی اندروید

معرفی و دانلود 15 تا از بهترین برنامه دوربین مخفی اندروید
بازدید 125

[ad_1]

شما میتوانید با نصب برنامه روی گوشی اندرویدی خود، گوشی را به دوربین امنیتی 📹 تبدیل کنید و به صورت مخفیانه فیلم بگیرید. برای آشنایی با این برنامه ها در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۱۵ تا از بهترین برنامه دوربین مخفی اندروید میپردازیم.

دانلود برنامه دوربین مخفی صفحه خاموش اندروید

۱۵ Best Spy Camera Apps for Android

اپلیکیشن های مختلفی برای گوشی های اندرویدی به وجود آمده اند که شما میتوانید با صفحه خاموش گوشی فیلم بگیرید و کسی متوجه نشود. این برنامه ها گوشی شما را به دوربین امنیتی تبدیل میکنند و شما میتوانید گوشی خود را در مکان مورد نظر بگذارید تا با فیلمبرداری شما بتوانید آن مکان را زیر نظر بگیرید. در ادامه برنامه های دوربین مخفی اندروید را معرفی و بررسی میکنیم.

دوربین مخفی حرفه ای

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های ایرانی دانلود و نصب کنید.

AlfredCamera Home Security برنامه دوربین مخفی اندروید

AlfredCamera Home Security یکی از برنامه های امنیتی است که برای گوشی های اندرویدی در دسترس است. این برنامه گوشی اندرویدی شما را به دوربین امنیتی تبدیل میکند. شما میتوانید از طریق برنامه AlfredCamera Home Security محیط خانه خود را به صورت زنده از راه دور زیر نظر بگیرید. AlfredCamera Home Security ویدیو های ضبط شده را در یک فضای ابری ذخیره میکند تا شما دسترسی نامحدود به آن ها داشته باشید. این باعث میشود هر زمانی که خواستید در صورت نیاز به فیلم ها دسترسی پیدا کنید.

دانلود برنامه دوربین مخفی با کیفیت

این برنامه با کمک حالت زوم کوچک ترین جزئیات را نیز بررسی میکند. همچنین این برنامه امنیتی اندرویدی سنسور حرکتی نیز دارد. با این قابلیت در صورت بروز هر گونه مشکل سریعا به شما اطلاع رسانی میکند.

دانلود نرم افزار دوربین مخفی اندروید SeeCiTV

SeeCiTV نیز گوشی اندرویدی شما را به دوربین امنیتی تبدیل میکند. شما به کمک این برنامه میتوانید خانه، محل کار و… را زیر نظر بگیرید. برنامه SeeCiTV تقریبا مشابه AlfredCamera Home Security که بالاتر آن را معرفی کردیم است. برای استفاده از این برنامه شما نیاز به دو دستگاه دارید. یکی از دستگاه ها برای ضبط تصاویر است که در محل کار یا خانه شما قرار میگیرد. دستگاه دوم برای مشاهده فیلم هایی است که دستگاه اول در حال ضبط آن ها است.

دوربین مخفی اندروید

برنامه SeeCiTV ویژگی های دیگری نیز دارد مانند تشخیص حرکت که در صورت بروز هرگونه مشکل و حرکت سریعا شما را مطلع میکند. زمانی که دستگاه اول روشن است شما با دستگاه دوم میتوانید به صورت زنده و از راه دور فیلم را مشاهده کنید. این برنامه تصاویر را با کیفیت بالا و به صورت HD به شما نشان میدهد.

ضبط دوربین مخفی اندروید با Background video recorder

Background video recorder برنامه کاربردی است که شما میتوانید از آن برای فیلمبرداری مخفی به وسیله گوشی های اندرویدی از آن استفاده کنید. این برنامه توانایی آن را دارد که در حین ضبط شما بتوانید از سایر برنامه ها استفاده کنید و مشکلی برای ضبط پیش نیاید. Background video recorder از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و روی هرکدام که بخواهید میتوانید آن را تنظیم کنید و کار کنید. پس از آن که ضبط فیلم تمام شد به وسیله خود برنامه Background video recorder شما میتوانید فیلم ها را ویرایش کنید.

دانلود برنامه دوربین مخفی صفحه خاموش اندروید

خیلی از کاربران دوست دارند از برنامه هایی استفاده کنند که حالت شب داشته باشد تا چشم اذیت نشود. این برنامه از حالت شب پشتیبانی میکند و در صورت دلخواه میتوانید صدای شاتر را نیز غیر فعال کنید تا دیگران از ضبط فیلم شما مطلع نشوند. Background video recorder به صورت خودکار از فیلم ها در گوگل درایو پشتیبانی میگرد. این باعث میشود تا در صورتی که به فیلم ها نیاز داشتید، بتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. در صورتی که بخواهید گوشی اندرویدی شما در زمان های خاص فیلم بگیرد میتوانید برنامه Background video recorder را طوری تنظیم کنید تا در آن ساعت فیلم گرفته شود.

دانلود برنامه دوربین مخفی با کیفیت IP Webcam

IP Webcam اپلیکیشنی است که گوشی اندرویدی شما را به دوربین امنیتی تبدیل میکند و برخلاف برنامه AlfredCamera Home Security شما برای استفاده از این برنامه نیاز به دو دستگاه ندارید. شما میتوانید با یک دستگاه فیلم را ضبط کنید و در پلتفرم دیگه ای مانند مرورگر و یا پخش کننده ویدیو VLC فیلم خود را مشاهده کنید. برنامه IP Webcam از ضبط جریان های صوتی پشتیبانی میکند و به کمک آن میتوانید صدا را نیز ضبط کنید.

دانلود دوربین مخفی اندروید

زمانی که شما با استفاده از برنامه IP Webcam گوشی خود را به دوربین مخفی تبدیل میکنید و فیلم های در حال ضبط را به صورت زنده میبینید تاریخ، ساعت و درصد باتری گوشی را در صفحه به شما نشان میدهد. شما میتوانید ویدیو های گرفته شده را با فرمت های WebM، MOV، MKV یا MPEG4 دریافت و از آن ها استفاده کنید.

دوربین مخفی حرفه ای Presence

یکی دیگر از برنامه های عالی که برای تبدیل گوشی اندرویدی به دوربین مخفی میتوانید از آن استفاده کنید برنامه Presence است. برای استفاده از برنامه Presence نیز باید از دو گوشی اندرویدی استفاده کنید. یکی از گوشی های فیلم میگیرد و با یک گوشی اندرویدی دیگر فیلم ها را مشاهده میکنید. شما با استفاده از Presence به راحتی میتوانید کودکان، نوزادان، خانه، محل کار و… را زیر نظر بگیرید و اجازه ندهید مشکلی پیش بیاید.

بهترین دوربین مخفی برای اندروید

تنها نقطه ضعف برنامه Presence مشکلاتی است که حین کار کردن با آن ممکن است مواجه شوید. کاربران برنامه Presence، مشکلات فنی گزارش کرده اند.

Cawice بهترین برنامه دوربین مخفی اندروید

برنامه Cawice گوشی شما را به دوربین مخفی تبدیل میکند و فیلم هایی با کیفیت خوب و HD میگیرد. زمانی که یک گوشی اندرویدی با کمک برنامه Cawice در حال فیلم گرفتن است شما میتوانید با یک گوشی دیگر و برنامه Cawice فیلم را به صورت زنده مشاهده کنید و روی مکان مورد نظر خود نظارت داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه حالت تمام صفحه است که شما میتوانید فیلم ها را به صورت تمام صفحه ضبط کنید و ببینید.

دوربین مخفی گوشی اندروید

درصورتی که نیاز دارید حین فیلمبراداری عکس بگیرید میتوانید این کار را انجام دهید. برنامه Cawice از قابلیت فیلمبرداری خودکار پشتیبانی میکند. شما با استفاده از این قابلیت میتوانید گوشی را طوری تنظیم کنید تا در ساعت های خاص شروع به فیلمبرداری کند یا فیلمبرداری را قطع کند. Cawice حالت چند کاربره نیز دارد و چند کاربر به صورت همزمان میتوانند از برنامه Cawice استفاده کنند.

WardenCam اپلیکیشن دوربین مخفی برای اندروید

دوربین مخفی حرفه ای WardenCam ویژگی های مختلفی دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و گوشی هوشمند خود را به دوربین مخفی تبدیل کنید. شما با نصب برنامه WardenCam و با استفاده از وای فای و اینترنت گوشی میتوانید در هر جایی شروع به فیلمبرداری کنید. شما با استفاده از WardenCam میتوانید ۲۴ ساعته ویدیو در حال ضبط را به صورت زنده مشاهده کنید. WardenCam تشخیص حرکت دارد و در صورتی که حرکتی را تشخیص دهد به سرعت شما را با خبر میکند.

بهترین برنامه دوربین مخفی اندروید

یکی از امکانات خوب این برنامه فضای ذخیره سازی ابری و رایگان آن است. برنامه WardenCam فیلم های شما را مستقیما در Google Drive یا Dropbox ذخیره میکند و شما هر زمان که به آن ها نیاز داشتید میتوانید به ویدیو ها دسترسی پیدا کنید.

Third Eye بهترین دوربین مخفی برای اندروید

زمانی که شما برنامه Third Eye را روی گوشی اندرویدی خود نصب میکنید و کسی رمز، الگو و یا پین شما را اشتباه وارد کند سریعا شروع به فیلمبرداری میکند تا شما متوجه شوید چه کسی قصد ورود به گوشی شما را داشته است. در این زمان به غیر از ضبط فیلم یک نوتیفیکیشن به کاربر اصلی ارسال میکند تا شما متوجه اشتباه وارد شدن رمز گوشی خود شوید. برنامه Third Eye تاریخ آخرین باری که قفل گوشی شما وارد شده را نمایش میدهد تا در صورت ورود غیر قانونی به گوشی خود از آن مطلع شوید.

ضبط دوربین مخفی اندروید

Third Eye مجموعه ای از تنظیمات را دارد که شما میتوانید به دلخوه خود آن ها را تنظیم کنید و از این برنامه استفاده کنید.

برنامه دوربین مخفی روی گوشی Faceter

اگر نمیخواهید دوربین مخفی تهیه کنید در عوض گوشی اندرویدی خود را به دوربین مخفی تبدیل کنید یکی از بهترین انتخاب های شما برنامه Faceter میتواند باشد. برنامه Faceter گوشی شما را به دوربین امنیتی تبدیل میکند و تنظیماتی را در اختیار شما قرار میدهد. تنظیمات این برنامه کمی میتوانید پیچیده باشد اما بعد از اینکه تنظیمات آن را درست کردید و تغییر دادید میتوانید گوشی خود را در جایی که میخواهید روی آن نظارت داشته باشید بگذارید و دوربین گوشی را طوری تنظیم کنید که محل مورد نظر را بگیرد.

برنامه دوربین مخفی اندروید

بعد از این کار Faceter شروع به فیلمبرداری میکند و مانند بساری از برنامه های معرفی شده فیلم ها را در فضای ابری ذخیره میکند تا شما بتوانید به آن ها در صورت نیاز دسترسی داشته باشید.

دانلود دوربین مخفی اندروید Security Camera CZ

برنامه Security Camera CZ کمی متفاوت تر از سایر برنامه های معرفی شده است به این دلیل که برنامه Security Camera CZ ویدیو ضبط نمیکند و در صورتی که برنامه حرکتی شناسایی کند آن را به صورت عکس ذخیره میکند و شما بعدا میتوانید عکس ها را مشاهده کنید. این برنامه قابلیت زمانبندی دارد و شما میتوانید تنظیم کنید که در چه ساعتی فعال باشد و در چه ساعتی غیر فعال شود.

دانلود برنامه دوربین مخفی صفحه خاموش اندروید

درست است که Security Camera CZ برخلاف سایر برنامه ها فیلم نمیگیرد و از حرکات مشکوک عکس تهیه میکند، اما کیفیت عکس ها خوب خواهد بود و نیاز شما را میتواند رفع کند. این برنامه با وای فای و اینترنت همراه در هر زمان و مکانی کار میکند و میتوانید از آن استفاده کنید.

دوربین مخفی گوشی اندروید Silent Secret Camera HD

اگر به دنبال یک برنامه با رابط کاربری ساده هستید تا کار با آن دشوار نباشد و گوشی شما را به دوربین مخفی تبدیل کند میتوانید از برنامه Silent Secret Camera HD استفاده کنید. Silent Secret Camera HD حین فیلمبرداری به راحتی میتوانید به صورت مداوم چند عکس بگیرد و عکس ها را ذخیره کند. همچنین به دلیل صدای کم میتوانید برای فیلم گرفتن مخفی در مکان های ساکت از آن استفاده کنید.

برنامه دوربین مخفی روی گوشی

Quick Video Recorder دوربین مخفی گوشی خاموش

در صورتی که شما جزو افرادی هستید که نیاز دارید تا گوشی اندرویدی شما سریع شروع به فیلمبرداری کند میتوانید از Quick Video Recorder کمک بگیرید. همچنین زمانی که صفحه گوشی خاموش باشد Quick Video Recorder فیلم میگیرد و این باعث میشود تا به صورت مخفیانه بتوانید فیلم خود را بگیرید.

دوربین مخفی گوشی خاموش

iRecorder بهترین دوربین مخفی برای اندروید

برنامه iRecorder یک اپیلیکشین منحصر به فرد است به طوریکه وقتی گوشی شما قفل است میتواند از اطراف فیلمبرداری کند. بعد از اتمام فیلم شما میتوانید، فیلم ضبط شده را ویرایش کنید و در گوشی خود ذخیره کنید.

نرم افزار دوربین مخفی اندروید

دوربین مخفی اندروید Easy video recorder

Easy video recorder یک برنامه دوربین مخفی روی گوشی است که شما میتوانید به راحتی به وسیله آن از اطراف خود فیلم بگیرید و گوشی خود را به دوربین امنیتی تبدیل کنید. فیلم هایی که این برنامه میگیرد در Google Drive یا Dropbox ذخیره میشوند.

اپلیکیشن دوربین مخفی برای اندروید

Silent Camera Continuous shoot دوربین مخفی گوشی خاموش

Silent Camera Continuous shoot یکی دیگر از برنامه هایی است که شما میتوانید برای فیلمبرداری بدون آن که کسی متوجه شود از آن استفاده کنید. Silent Camera Continuous shoot عملکرد دوربین شما را افزایش میدهد و ویژگی های زیادی به آن اضافه میکند. برخی این ویژگی ها عبارتند از تایمر خودکار، عکسبرداری حین فیلم گرفتن، عکاسی با زوم، فوکوس خودکار و… می باشد.

ضبط دوربین مخفی اندروید

همچنین مطلب ۵ روش جلوگیری و تشخیص برنامه های جاسوسی گوشی اندروید ، آیفون و.. میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه تبدیل گوشی اندرویدی به دوربین مخفی حرفه ای با استفاده از برنامه ها صحبت کردیم. آیا شما توانستید گوشی خود را به دوربین امنیتی تبدیل کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه دوربین مخفی روی گوشی اندرویدی در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید