0

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه حل مسائل ریاضی اندروید

معرفی و دانلود 10 تا از بهترین برنامه حل مسائل ریاضی اندروید
بازدید 197


آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که نتوانید یک مسئله ریاضی را حل کنید؟ ✖️ در این شرایط برنامه هایی وجود دارند که میتوانید آن ها را نصب کنید و از آن ها برای حل مسائل ریاضی هفتم، هشتم، پنجم، دهم و… استفاده کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۱۰ تا از بهترین برنامه حل مسائل ریاضی اندروید میپردازیم.

دانلود حل سوالات ریاضی اندروید

Best Android Apps to Help You Solve Math Problems

پیش از این در مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی ۶ تا از بهترین سایت حل معادلات ، مسائل و سوالات ریاضی آنلاین پرداخته شده است. به غیر از سایت های آنلاین برخی برنامه ها هستند که میتوانید از آن ها برای حل مسائل ریاضی هفتم، هشتم، پنجم، دهم و… استفاده کنید. شما به کمک این برنامه ها میتوانید مسائل مختلف و سخت ریاضی را حل کنید و راه حل گام به گام آن را ببینید. در ادامه چند برنامه حل ریاضی معرفی میکنیم و نقاط قوت هر کدام را بررسی میکنیم.

بهترین اپلیکیشن حل مسائل ریاضی

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه حل ریاضی Photomath

نرم افزار Photomath یک برنامه محبوب برای حل تمرین ریاضی است. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد. یعنی شما به راحتی میتوانید از این برنامه برای حل تمرین ریاضی استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین خود را به سمت مسئله ریاضی بگیرید و از آن عکس بگیرید. همچنین میتوانید عکسی که قبلا از مسئله ریاضی گرفتید را در برنامه آپلود کنید تا Photomath برای شما سوال را حل کند. یکی از ویژگی های خوب این برنامه این است که فقط جواب آخر را در اختیار شما نمیگذارد بلکه نحوه حل سوال به صورت قدم به قدم را میتوانید مشاهده کنید. یکی دیگر از مزیت های این برنامه داشتن ماشین حساب است که میتوانید یک مسئله را وارد کنید و جواب آن را ببینید.

حل مسائل ریاضی هفتم ، هشتم ، پنجم ، دهم و...

برنامه حل ریاضی با دوربین Microsoft Math Solver

برنامه Microsoft Math Solver بسیاری از عملکرد هایی که برنامه Photomath دارد، نیز ارائه میکند. برنامه Microsoft Math Solver میتواند مسائل مختلفی مانند مثلثات، جبر، حساب دیفرانسیل و انتگرال را حل کند. شما میتوانید یک مسئله ریاضی را روی کاغذ بنویسید و دوربین برنامه را سمت آن بگیرید تا مسئله را اسکن کند. راه دیگری که میتوانید مسئله ریاضی را وارد برنامه کنید این است که در قسمت ماشین حساب مسئله را تایپ کنید. همچنین اگر عکسی در گالری خود دارید میتوانید آن را آپلود کنید. بعد از وارد شدن مسئله ریاضی حل گام به گام آن را میتوانید ببینید.

برنامه حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن

یکی از ویژگی های این برنامه این است که میتوانید تاریخچه مسائل حل شده را ببینید. این ویژگی برای زمانی که نیاز به یک مسئله ای دارید که قبلا آن را حل کردید میتواند مفید باشد. همچنین میتوانید یک مسئله ریاضی خاص را نشانه گذاری کنید تا بتوانید سریعتر به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این نمودارها، تمرین های روزانه، فیلم های آنلاین نیز دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. برنامه Microsoft Math Solver از چندین زبان پشتیبانی میکند. شما میتوانید از طریق مرورگر Edge به برنامه Microsoft Math Solver در دسکتاپ نیز دسترسی داشته باشید.

حل مسائل ریاضی در گوگل با Socratic

برنامه Socratic یکی از نرم افزار های اندرویدی گوگل است که میتوانید برای حل تمرین ریاضی از آن استفاده کنید. برنامه Socratic میتواند به شما در حل مسائل جبر، هندسه، انتگرال، مثلثات، حساب دیفرانسیل و… کمک کند. همچنین به غیر از مسائل ریاضی میتوانید از Socratic برای موضوعات مختلف دیگری مثل زیست شناسی، فیزیک، شیمی، تاریخ و شعر استفاده کنید. میتوانید مسئله فیزیک و یا ریاضی خود را اسکن کنید. بعد از اسکن سوالات، برنامه Socratic راه حل های مختلف را به شما نشان میدهد. این راه حل ها به صورت گام به گام است تا شما بهتر متوجه شوید. همچنین در صورتی که برنامه Socratic ویدیویی مرتبط با سوال شما پیدا کند آن را به شما نشان میدهد تا در صورتی که راه حل را متوجه نشدید فیلم آموزشی را ببینید.

ربات حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن

با توجه به اینکه این برنامه برای گوگل است اکثر پاسخ ها را از نتایج گوگل میبینید. برای نشان دادن فیلم ها نیز از برنامه یوتیوب استفاده میکند. استفاده از این برنامه رایگان است و تبلیغات نیز ندارد. این یعنی شما به راحتی و بدون تبلیغات مزاحم میتوانید مسائل ریاضی خود را حل کنید.

برنامه Mathway برای حل تمرین ریاضی

نرم افزار پیشرفته حل مسائل ریاضی Mathway از مسائل پایه ریاضی تا مسائل پیچیده آن مانند مثلثات، حساب دیفرانسل، جبر، انتگرال و بسیاری از مسائل دیگر را پشتیبانی میکند. مشابه سایر برنامه ها در برنامه Mathway نیز کافیست سوال را اسکن کنید و یا از طریق ماشین حساب آن سوال ریاضی خود را تایپ کنید. بعد از وارد شدن سوال، برنامه Mathway پاسخ را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین مراحل حل سوال را توضیح میدهد تا بهتر متوجه شوید. زمانی که میخواهید مسئله ریاضی را به صورت دستی تایپ کنید یک صفحه کلید اختصاصی با توابع و نماد های مختلف دریافت میکنید که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

نرم افزار پیشرفته حل مسائل ریاضی

نحوه کار با این برنامه بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. در نتیجه اگر دوست دارید از یک برنامه برای حل تمرین ریاضی استفاده کنید که پیچیدگی خاصی نداشته باشد و به صورت کامل مسائل سخت را حل کند میتوانید از برنامه Mathway استفاده کنید.

Camera Math بهترین اپلیکیشن حل مسائل ریاضی

یکی دیگر از برنامه هایی که میتوانید برای حل مسائل ریاضی هفتم ، هشتم ، پنجم ، دهم و… از آن استفاده کنید برنامه Camera Math است. همانطور که از اسم برنامه Camera Math پیداست شما میتوانید از مسائل ریاضی خود عکس بگیرید و عکس را آپلود کنید تا برای شما مسائل ریاضی را حل کند. مسائلی که نرم افزار Camera Math برای شما حل میکند شامل مسائل مختلفی مانند مسائل حساب دیفرانسیل، جبر، انتگرال، مثلثات، هندسه و… میشود. همانطور که گفته شد میتوانید از دوربین برنامه برای اسکن سوالات ریاضی استفاده کنید. اگر سوال را در گالری گوشی خود دارید میتوانید عکس را آپلود کنید تا برای شما حل کند.

دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید

برنامه Camera Math از هوش مصنوعی برای استخراج اطلاعات عکس گرفته شده و حل آن با مراحل دقیق استفاده میکند. در این برنامه یک بخش وجود دارد که شما میتوانید از معلمان ریاضی سوال کنید و از آن ها کمک بخواهید. پس اگر میخواهید مسائل سخت ریاضی را به راحتی حل کنید میتوانید از Camera Math کمک بگیرید.

برنامه Cymath برای حل مسائل ریاضی هفتم ، هشتم ، پنجم ، دهم و…

برنامه بعدی که میخواهیم برای حل تمرین ریاضی معرفی کنیم برنامه Cymath است. این برنامه یکی از برنامه های محبوب و عالی برای حل تمرین ریاضی است. اگر در حین حل کردن سوالات سخت ریاضی مانند مسائل آمار، حساب دیفرانسل، مثلثات و انتگرال با مشکل مواجه شدید میتوانید از Cymath استفاده کنید. هنگام ورود به برنامه Cymath یک صفحه کلید در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید مسئله ریاضی خود را تایپ کنید. اگر دوست ندارید به صورت دستی مسئله ریاضی را وارد کنید میتوانید از طریق منو بالای برنامه به تب Camera بروید تا دوربین برنامه Cymath فعال شود و از سوال شما عکس بگیرد.

حل مسائل ریاضی با اسکن

برنامه Cymath محیط زیبا و رابط کاربری ساده ای دارد. در نتیجه پیچیدگی ندارد که شما را اذیت کند و شما به راحتی میتوانید با Cymath کار کنید. این برنامه به غیر از زبان انگلیسی چهار زبان دیگر دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. یکی از مزیت های برنامه Cymath این است که بخشی به نام مرجع یا Reference دارد که شامل برخی از فرمول ها، قوانین و معادلات است. در صورتی که حل یک سوال ریاضی را نمیخواهید و فقط میخواهید یک فرمول را ببینید میتوانید از این بخش استفاده کنید. همچنین یک بخش دیگر برنامه برای تمرین کردن است و میتوانید سوالات بخش های مختلف ریاضی را برای تمرین حل کنید.

حل مسائل ریاضی با اسکن توسط برنامه Math Scanner

اگر در حل مسائل ریاضی با مشکل مواجه شدید و قصد دارید یک برنامه برای حل مسائل ریاضی هفتم ، هشتم ، پنجم ، دهم و… انتخاب کنید میتوانید برنامه Math Scanner را دانلود و نصب کنید. کار با برنامه Math Scanner بسیار ساده است. نحوه وارد کردن سوال در برنامه Math Scanner مانند برنامه های قبل به سه روش تقسیم میشود. شما میتوانید سوال ریاضی خود را تایپ کنید، میتوانید با دوربین برنامه از روی آن عکس بگیرید یا از داخل گالری خود عکس را آپلود کنید. شما میتوانید با استفاده از برنامه Math Scanner مسائل مختلفی مانند جبر، مثلثات، حساب دیفرانسیل، مسائل آماری و شیمی را حل کنید.

حل مسائل ریاضی در گوگل

علاوه بر این برنامه Math Scanner بخش دارد که شما میتوانید در آنجا با سایر کاربران تبادل اطلاعات کنید. اگر میخواهید برای بهتر شدن ریاضیات خود تمرین کنید میتوانید از Math Scanner استفاده کنید. برنامه Math Scanner بخشی دارد که در آنجا روزانه تمریناتی قرار میگیرد که میتوانید آن ها را حل کنید.

Google Lens برای حل مسائل ریاضی هفتم ، هشتم ، پنجم ، دهم و…

Google Lens کاربرد های مختلفی دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید. یکی از کاربرد های Google Lens حل مسائل ریاضی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Google Lens را دانلود و نصب کنید. بعد از باز شدن برنامه میتوانید گزینه Homework را در پایین صفحه ببینید. به لطف این ویژگی میتوانید مسائل ریاضی خود را حل کنید. بعد از انتخاب گزینه Homework میتوانید از مسئله ریاضی خود عکس بگیرید تا راه حل های تقریبا درست آن را به شما نشان دهد. همانطور که گفته شد حل سوالات ریاضی کاربرد اصلی Google Lens نیست پس اگر میخواهید جواب درست و قابل اعتماد بگیرید میتوانید از سایر برنامه ها استفاده کنید.

برنامه حل ریاضی

دانلود برنامه Snapchat برای حل مسائل ریاضی با اسکن

برنامه Snapchat یکی دیگر از برنامه هایی است که میتوانید برای حل مسائل ریاضی با اسکن از آن استفاده کنید. برای این کار کافیست برنامه Snapchat را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب، دوربین را باز کنید و روی مسئله خود بگیرید. پس از اسکن مسئله ریاضی به شما جواب آن را نشان میدهد. برنامه اسنپ چت مانند برنامه گوگل لنز حل مسئله ریاضی کاربرد اصلی آن نیست و شاید نتواند جواب های دقیقی به شما بدهد. با این حال هنگامی که حین حل کردن یک سوال با مشکل مواجه شدید میتوانید از این برنامه نیز استفاده کنید.

حل تمرین ریاضی

دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی برای اندروید Gauthmath

برنامه Gauthmath کمی عملکرد متفاوتی نسبت به سایر برنامه های معرفی شده دارد. زمانی که شما سوال ریاضی خود را آپلود میکنید برنامه Gauthmath بلافاصله جواب را در اختیار شما قرار نمیدهد بلکه شما را به یک معلم وصل میکند تا به کمک آن سوال خود را حل کنید. برنامه Gauthmath به صورت ۲۴ ساعته فعال است و معلمانی هستند که به شما کمک میکنند. در نتیجه اگر میخواهید فقط راه حل را ببینید و نمیخواهید با معلمی ارتباط برقرار کنید میتوانید از سایر برنامه های معرفی شده استفاده کنید.

برنامه حل ریاضی با دوربین

همچنین مطلب آموزش رسم نمودار سه بعدی، خطی، قطبی، توابع ریاضی و.. آنلاین میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه و ربات حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن پرداختیم. به غیر از برنامه های معرفی شده شما چه نرم افزار حل مسائل ریاضی برای گوشی میشناسید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه حل مسائل ریاضی با عکس گرفتن در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید