0

معرفی هتل های تفلیس، از لوکس تا اقتصادی

معرفی هتل های تفلیس، از لوکس تا اقتصادی
بازدید 24

[ad_1]

اگر دلتان می‌خواهد که به سفر خارجی بروید و در این سفر هزینه‌ها شما را اذیت نکنند، به تفلیس سفر کنید. این شهر مقصدی است که ایرانیان در سال‌های اخیر آن را کشف کرده‌اند. فاصله کمی که بین این شهر و شهرهای ایران وجود دارد به همراه هزینه پایین آن باعث شده‌اند که افراد زیادی مایل باشند حداقل برای یک بار به آن سر بزنند. خوبی که در این سفر بیشتر به چشم می‌آید، قیمت هتل های تفلیس است. اقامتگاه‌ها در این شهر قیمت مناسبی دارند و با خیال راحت می‌توانید بهترین آن را انتخاب کنید. در ادامه محبوب‌ترین هتل‌های این شهر را نام می‌بریم که خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. بعد از شناخت، هتل مناسب خود را از میانشان انتخاب کنید.

هتل Ambassador

یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید در تفلیس رزرو کنید، امباسادور است. این هتل امکانات رفاهی فراوانی دارد که هر مسافر را شیفته خود می‌کند. این هتل ۵ ستاره اتاق‌هایی با تراس و رستوران دارد. در کنار آن، یکی از جذاب‌ترین اتفاقات داشتن سالن اسپا و ماساژ است. از آن‌جایی‌که سفر برای رفع خستگی و فشارهای زندگی است. از این فرصت استفاده کنید و سری هم به این قسمت هتل بزنید. بعد از این کار حتما انرژی مضاعفی برای ادامه سفرتان پیدا می‌کنید.

هتل Rustaveli

هتل روستاولی گزینه‌ای است که خدمات متنوع آن برای گروه‌های مختلف باعث می‌شود که همیشه این هتل شلوغ باشد. اتاق مخصوص عروس و داماد برای ماه‌عسل یکی از این گزینه‌ها است؛ اما تنها این مورد نیست. اتاق‌های این هتل تراس دارند و وقتی از آن قسمت به بیرون نگاه کنید، منظره‌ای سبز از باغی زیبا را می‌بینید. حتی حضور در این قسمت می‌تواند یک اتفاق عالی برای سفرتان باشد.

هتل Diplomat Tiflis

اگر در طول سفر هم کار شما را رها نمی‌کند؛ باید به‌دنبال جایی باشید که در آن بتوانید به‌راحتی کارتان را انجام دهید. یکی از هتل‌های مناسب برای این منظور هتل دیپلمات تفلیس است که در میان دیگر هتل های تفلیس یک گزینه پرطرفدار به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر این، این هتل خدماتی مانند صندوق امانات در اتاق دارد که به‌راحتی بتوانید لوازم ارزشمند خود مانند لپ‌تاپ را در اتاق بگذارید و به دیدن شهر بروید.

هتل Holiday Inn Tiflis

اگر دلتان نمی‌خواهد در طول سفر از ورزش خود دور شوید و بهانه دست خودتان ندهید؛ به سراغ هتل این تفلیس بروید. این مورد در میان خدمات خود باشگاه بدنسازی دارد. اگر در این هتل از میان هتل های تفلیس اتاق رزرو کنید، می‌توانید از نمای بالا به شهر نگاه داشته باشید. اگر هم این مساله حوصله شما را سر می‌برد، سری به قسمت بیلیارد این هتل بزنید و با بازی‌کردن خودتان را در هنگام حضور در هتل سرگرم کنید.

هتل Holiday Inn Tiflis

 

هتل Ameri Plaza Tbilisi

نزدیک‌بودن به جاذبه‌های گردشگری را نادیده نگیرید. آمری پلازا یکی از هتل‌های تفلیس است که فاصله کمی با جاذبه‌های این شهر مانند میدان آزادی آن دارد. این هتل فضای باغ هم در محوطه خود دارد که می‌توانید زمان استراحت خود را در آن‌جا بگذارید. همین‌طور، لازم نیست که برای هر غذای کوچکی از اتاق خود خارج شوید. خوراکی‌های دلخواه خود را در یخچال داخل اتاق قرار دهید. فقط یادتان بشد که از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح برای سرو صبحانه به بوفه آن بروید.

هتل Orion Tbilisi Hotel

بعد از گشت و گذار طولانی در شهر تفلیس بیدارشدن از خواب و بیرون رفتن می‌تواند یک کار بسیار سخت باشد. اگر دلتان نمی‌خواهد این موضوع را تجربه کنید، بهتر است در میان هتل های تفلیس به سرو صبحانه در اتاق توجه ویژه‌ای داشته‌ باشید. هتل اوریون یکی از گزینه‌هایی است که در میان خدمات آن، این مساله خودنمایی می‌کند. در کنار این خدمت جذاب، امکان اجاره ماشین هم برایتان فراهم است. اگر دلتان نمی‌خواهد که برای تماشای شهر به سراغ وسایل حمل‌ و نقل عمومی بروید، این گزینه برای شما انتخاب مناسبی به‌حساب می‌آید.

هتل Best Western Ibilisi Art Hotel

این هتل هم در میان هتل های تفلیس یک گزینه مناسب و محبوب به‌حساب می‌آید. اگر دلتان می‌خواهد خدماتی مانند باشگاه و سرو صبحانه در اتاق را داشته‌ باشید، نگاهی هم به خدمات هتل هنر غربی کنید. این هتل ‏۴ ستاره رستوران هم دارد. نیازی نیست که برای غذا خوردن از هتل خارج شوید. زمانی‌که حوصله بیرون رفتن را ندارید، به سراغ رستوران این هتل بروید و غذاهای این شهر را در آن‌جا امتحان کنید.

هتل Best Western Ibilisi Art Hotel

رزرو آسان و با تخفیف هتل های تفلیس در فلای تودی

وقت سفر به تفلیس علاوه‌بر تهیه بلیط تهران تفلیس، هتل مودنظرتان را از میان هتل های تفلیس در فلای تودی رزرو کنید. سایت فلای تودی در کنار خرید بلیط ارزان، هتل‌های این شهر را به شما نمایش می‌دهد. در این نمایش تمام امکاناتی را که برای سفر در نظر می‌گیرید، برایتان به‌طور واضح معرفی می‌کند. سپس، شما با توجه به آن‌ها و بررسی آنلاین هتل مناسب خود را رزرو کنید. بعد از نهایی‌شدن، ووچر هتل برایتان به‌صورت آنلاین صادر می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن کارهای باقی‌مانده خود را برای سفر انجام دهید. علاوه‌بر این، برای سفر به بیمه مسافرتی هم نیاز دارید. در فلای تودی این خدمت را با تخفیف دریافت کنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و مجله خبری آی تی و دیجیتال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید