0

معرفی دو تا از قویترین برنامه هک بازی اندروید + ویدیو آموزشی | 2022

تصویر پیدا نشد !
بازدید 988


حداقل یک بار از شما ها به فکر هک بازی مورعلاقه تون بودین و دنبال برنامه هک بازی اندروید بودین. و ما در مقالات قبل به شما بهترین برنامه هک وای فای معرفی کردیم. و در این مقاله به شما دوتا برنامه هک بازی اندروید معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

Lucky Patcher – آخرین نسخه برنامه Android برای هک بازی اندروید تقلب برنامه ها و بازی های اندرویدی توسط استودیوی Lucky-Patcher برای کلیه دستگاه های سیستم عامل Android منتشر شد.

سبک نرم افزاری این ابزار کاربردی است. دیگر لازم نیست منتظر نسخه اصلاح شده یا هک شده بازی های مورد علاقه خود باشید . و لحظه ها را بشمارید. مجوز بازی ها و برنامه ها را با نرم افزار محبوب و قدرتمند Lucky Patcher حذف کرده و به راحتی مرتکب کلاهبرداری های مختلف شوید.

مطالب مرتبط

این برنامه توسط ChelpuS ساخته شده است . نسخه های جدید Lucky Patcher نیز در تلفن های بدون ریشه نصب شده است و به شما امکان می دهد بدون نیاز به روت کردن گوشی ، بازی ها و برنامه های کاربردی را هک کنید. لازم به ذکر است که ویژگی های بیشتری از طریق تلفن های روت شده به شما ارائه می شود.

با استفاده از یک برنامه ساده و آسان برای استفاده ، می توانید مجوزها ، تبلیغات بازی ها و برنامه های غیر رایگان را حذف کرده و از بازی یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید .

 

هک بازی اندروید

 

به دلیل نقض قوانین Google Play ، این برنامه در این بازار بزرگ ارائه نمی شود. اما شما دوستان عزیز همیشه می توانید آخرین نسخه آن را از مجله IT دریافت کنید. نسخه معمولی و نسخه mod این برنامه توسط مجله IT تست شده و بدون هیچ مشکلی نصب و کار می کند.

نمره ۴.۶ به کاربران ذکر شده در Google Play به برنامه اندرویدی ذکر شده اختصاص یافته است. دستیابی به این امتیاز عالی از مجموع ۵ امتیاز تصادفی نیست و نشانگر پذیرش بی سابقه آن توسط بسیاری از کاربران است.

ویژگی های برنامه : Lucky Patcher

  • مرتفع کردن مشکل کرک کامل بازی و اپلیکیشن ها
  • مرتفع کردن مشکل نصب بازی های اچ دی
  • مرتفع کردن  مشکل لایسنس برنامه ها و بازی ها
  • حذف تبلیغات بازی ها و نرم افزارها

دانلود برنامه هک بازی اندروید – Lucky patcher

برنامه هک بازی اندروید با DarkRoid

DarkRoid یکی از کامل ترین و قدرتمندترین برنامه های اندرویدی در زمینه هک کردن بازی ها و برنامه های اندرویدی است. که به شما امکان می دهد بدون پرداخت هر چیزی و با چند کلیک ، منابع بازی هایی را که باید پرداخت و خریداری شود افزایش دهید!

برنامه DarkRoid برخلاف سایر برنامه های مشابه مانند Lucky Patcher و Freedom ، نیازی به ریشه در تلفن و تبلت اندرویدی شما ندارد. و می توان بدون هیچگونه مشکل و محدودیتی بر روی دستگاه های اندرویدی نصب و راه اندازی کرد.

آموزش هک بازی اندروید با DarkRoid

همچنین ، این برنامه نیازی به هک کردن اینترنت ندارد. و بازی های کاملاً آفلاین که برای افزایش منابع در چند ثانیه و برای بازی کردن منابع بی نهایت برای شما نیاز به پول واقعی دارند ، لازم است تا منابع خود را بدون هیچ هزینه ای بی نهایت مانند پول ، سکه ، الماس و .. بپردازید. علاوه بر هک کردن بازی ، به شما امکان می دهد تا منابع بی نهایت برنامه هایی را که باید هزینه کنید هک و هک کنید

برخی از ویژگی های برنامه DarkRoid :

  • امکان اضافه کردن پول، سکه، الماس در بازی‌ها
  • امکان هک کردن آیتم‌ که نیاز به پرداخت پول واقعی دارند
  • مهم‌ترین ویژگی : بدون نیاز به روت
  • آفلاین بودن نرم‌افزار و بدون نیاز به اینترنت
  •  توجه : این برنامه توانایی هک بازی های آنلاین را ندارد

دانلود برنامه DarkRoid هک بازی اندروید

ویدیو آموزش هک بازی با برنامه لاکی پچر

 

برای امتیاز دادن رو ستاره ها کلیک کنید

[Total: ۳۶ Average: ۳.۹]
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید