0

معرفی دوربین بدون آینه Zfc نیکون با طراحی قدیمی

معرفی دوربین بدون آینه Zfc نیکون با طراحی قدیمی
بازدید 263


کمپانی نیکون، دوربین Zfc را معرفی کرده است. یک دوربین بدون آینه با فرمت DX که طراحی قدیمی داشته؛ اما ویژگی‌ها جدیدی را در خود جای داده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، طراحی دوربین از دوربین فیلمبرداری قدیمی Nikon FM2 در دهه‌ی 80 الهام گرفته شده است؛ اما ویژگی‌های داخلی آن براساس Z50 میان رده این شرکت است.

بررسی دوربین بدون آینه Zfc نیکون

بدنه Zfc عمدتاً از پلاستیک است و دارای بخش‌های چرمی در قسمت جلو و بالای دوربین است. حاشیه‌ها و دکمه‌های مدرج دوربین آلومینیومی است که کنترل دستی مواردی مانند ISO، سرعت شاتر و جبران نوردهی را بر عهده دارد. حتی یک نمایشگر دیجیتال کوچک نیز در بالای آن قرار داده شده تا دیافراگم فعلی شما را نشان دهد.

پشت دوربین Zfc از یک صفحه نمایش لمسی قابل چرخش برخوردار است. اندازه آن 3.0 اینچ است که از اندازه‌ی 3.2 اینچی صفحه نمایش Z50 اندکی کوچک‌تر است و همان وضوح 1040k را ارائه می‌دهد.

Zfc از همان سنسور CMOS با فرمت DX 20.9 مگاپیکسل به همراه پردازنده تصویر EXPEED 6 بهره می‌برد. کیفیت تصاویر ثبت شده با آن مشابه با Z50 است. این دوربین قابلیت ضبط ویدئو با حداکثر 30 فریم در ثانیه با کیفیت 4K را در خود جای داده است. برای ضبط خارجی یک پورت HDMI تعبیه شده و دارای یک میکروفون برای ضبط صدا است.

Nikon Zfc در اواخر ماه جولای با رنگ‌های سیاه و نقره‌ای با قیمت بدنه 960 دلار و با لنز نقره‌ای NIKKOR Z DX 16-50mm f / 3.5-6.3 VR با قیمت 1100 دلار در دسترس خواهد بود. از اواخر ماه ژوئیه می‌توانید آن را با لنز ویژه NIKKOR Z 28mm f / 2.8 (SE) و با قیمت 1200 دلار تهیه کنید.

Zfc با عرضه‌ی محدود در شش رنگ و با لنز NIKKOR Z DX 16-50mm f / 3.5-6.3 VR با قیمت 1200 دلار به طور انحصاری از طریق nikonusa.com در دسترس خواهد بود.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید