0

معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات به نهادهای نظارتی!

معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات به نهادهای نظارتی!
بازدید 38


دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات ضمن معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات از تمدید فرصت پیوستن به پنجره ملی خدمات خبر داد.

معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات توسط دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات انجام شد. رضا باقری اصل عنوان کرد که دستگاه‌های مختلف تا زمان ارسال نامه به نهادهای نظارتی مهلت دارند تا به پنجره ملی خدمات بپیوندند. به گفته باقری لیست این دستگاه‌ها در اختیار کمیسیون اصل ۹۰، سازمان بازرسی و کمیته نظارتی در شورای اجرایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: وزیر کشور تاریخ تحویل کارت‌های ملی هوشمند باقی مانده را اعلام کرد

معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات

رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در رابطه با دستگاه‌های متخلف در موضوع اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت، گفت:

سازمان نهضت سواد آموزی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، مرکز ملی رقابت، سازمان جمع‌آوری فروش اموال تملیکی، سازمان اورژانس کشور، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، شرکت بازرگانی دولتی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات و سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی تا کنون به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل نشده‌اند.

معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات

وی تصریح کرد: «دستگاه‌های مذکور حتی از طریق درگاه ملی مجوزها به این پنجره ملی نپیوسته‌اند که این دستگاه‌ها باید به مراجع نظارتی معرفی شوند.»

جواد موحد، معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات نیز در این رابطه گفت:

اسامی این دستگاه‌ها را در اختیار کمیسیون اصل ۹۰، سازمان بازرسی و کمیته نظارتی در شورای اجرایی قرار خواهیم داد.

همچنین باقری اصل در خصوص تلاش برخی از دستگاه‌ها برای اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند، گفت: «تا زمان ارسال نامه به نهادهای نظارتی دستگاه‌ها می‌توانند از این فرصت چند روزه استفاده کنند.» وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌ها باید تا اتمام سال، ۵۰ درصد خدمات را با این سامانه ارائه دهند، اعلام کرد:

همچنین ۵ درصد خدمات دستگاه‌ها باید هوشمند شود، با این تعبیر که متقاضی بدون حضور و ارائه هیچ نوع مدرکی بتواند بر اساس استعلامات برخط و آنی خدمت خود را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی دستگاه‌های متخلف در موضوع پنجره ملی خدمات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید