0

مشخصات گلکسی M55 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در گیک بنچ رویت شد

مشخصات گلکسی M55 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در گیک بنچ رویت شد
بازدید 45


مشخصات گلکسی M55 و امتیازهای این گوشی در گیک بنچ 4 منتشر شد. اطلاعات این پلتفرم نشان می‌دهند که گوشی جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهد شد.

گلکسی M44 5G از تراشه رده‌بالای سامسونگ که در سال 2021 معرفی شده بود، بهره می‌برد و حالا در کمال تعجب شاهد هستیم که سامسونگ می‌خواهد در گوشی دیگری از این خانواده، از یک تراشه میان‌رده کوالکام استفاده کند.

گلکسی M55 فایوجی در بنچمارک گیک بنچ 4 با شماره مدل SM-M556B خودنمایی کرده و امتیازهای 3575 و 11330 را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M55 فایوجی

در فهرست مشخصات گوشی گلکسی ام 55 فایو جی در گیک بنچ 4 می‌بینیم که این موبایل از مادربرد taro بهره می‌برد که درواقع همان تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 است. جالب اینجاست که سامسونگ تا به‌ حال از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 در هیچ‌کدام از گوشی‌هایش استفاده نکرده بود و گلکسی M55 احتمالا اولین گوشی خواهد بود.

مشخصات گلکسی M55 فایوجی

بد نیست بدانید گلکسی M54 که سال گذشته رونمایی شده بود، از تراشه میان رده اگزینوس 1380 برخوردار شده است. بنابراین، استفاده از اسنپدراون 7 نسل 1 می‌تواند یک ارتقاء چشمگیر باشد. چیپست Snapdragon 7 Gen 1 با معماری 4 نانومتری ساخته شده و از لحاظ عملکرد پردازنده مرکزی و گرافیکی و همچنین عمر باتری، عملکرد بهتری دارد. این تراشه از 8 هسته با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز بهره می‌برد و با پردازنده گرافیکی Adreno 664 جفت می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی M55 فایوجی که در گیک بنچ فاش شده می‌توان به رم 8 گیگابایت و اندروید 14 اشاره کرد. این یعنی، موبایل جدید سامسونگ از رابط کاربری One UI 6 هم برخوردار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید