0

مشخصات گلکسی A35 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console قرار گرفت

مشخصات گلکسی A35 فایوجی در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console قرار گرفت
بازدید 19

[ad_1]

قرار گرفتن مشخصات گلکسی A35 فایوجی در پایگاه داده و اطلاعات Google Play Console خبر از عرضه قریب‌الوقوع این گوشی در سطح جهانی و بین‌المللی می‌دهد.

گوشی میان رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A35 5G به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی در طی روزهای اخیر در چندین پلتفرم مانند گیک‌بنچ ظاهر شده و بیشتر مشخصات کلیدی آن فاش شده است. اکنون نیز این گوشی هوشمند در پایگاه داده و اطلاعات Google Play Console قرار گرفته و در پی آن اکثر مشخصات و طراحی آن مشخص شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی A35 فایوجی

همان‌طور که گفته شد، گوشی گلکسی A35 فایوجی سامسونگ به تازگی با شماره مدل SM-A356E در پایگاه اطلاعاتی Google Play Console شناسایی شده و طبق آنچه که در این پلتفرم عنوان شده، این گوشی دارای تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ به همراه 8 گیگابایت رم خواهد بود. بخش نرم افزار دستگاه نیز بر پایه رابط کاربری OneUI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار خواهد کرد.

مشخصات گلکسی A35 فایوجی

صفحه نمایش این گوشی از وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 450 پیکسل در اینچ برخوردار خواهد بود و در قسمت مرکزی بالای آن نیز یک سوراخ پانچ جهت تعبیه دوربین سلفی قرار خواهد گرفت.

متاسفانه اطلاعات موجود در این پایگاه به همین مقدار خلاصه می‌شود، اما چیزی که مسلم است (با توجه به دریافت گواهی‌های مختلف و نشر مشخصات) قریب‌الوقوع بودن زمان عرضه این گوشی است. ظاهر شدن Galaxy A35 5G در پلتفرم‌های صدور گواهی NBTC و BIS هند با همین شماره مدل، نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گسترده و جهانی در آینده نزدیک است.

مشخصات گلکسی A35 فایوجی

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FHD)، نرخ نوسازی 120 هرتز، رنگ‌بندی آبی یخی، یاسی و آبی تیره، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین‌های ثانویه 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی (با تضمین استفاده طولانی مدت و شارژ مجدد سریع) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات گلکسی A35 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید