0

مشخصات کلیدی پیکسل 7a فاش شد

مشخصات کلیدی پیکسل 7a فاش شد
بازدید 88

[ad_1]

مشخصات کلیدی پیکسل 7a منتشر شد. اطلاعات منتشر شده حاکی از عرضه گوگل Pixel 7a با دوربین پشتی دوگانه، نمایشگر 90 هرتزی و شارژ بی‌سیم است.

یکی از بزرگترین شکایات در مورد گوگل پیکسل 6a که در ماه می (اردیبهشت ماه) رونمایی شد، عدم وجود نمایشگری با رفرش ریت بالا بود، حال به نظر می‌رسد غول جستجوی اینترنتی به این بازخورد توجه کرده است، زیرا اطلاعات جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شده، نشان می‌دهد که پیکسل 7a با یک نمایشگر فول اچ دی پلاس 90 هرتزی، که ساخت شرکت سامسونگ است، عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 ساخت سامسونگ عرضه می‌شود

مشخصات کلیدی پیکسل 7a

مشخصات کلیدی پیکسل 7a توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام Kuba Wojciechowski منتشر شده، که درایورهای دوربین را نیز بررسی کرد و متوجه شد که تنظیمات دوربین گوشی پیکسل 7a با کد Pixel 22 Mid-range نامیده می‌شود.

گوشی پیکسل 7a با اسم رمز «lynx» در ابتدا نمایان شد که دارای تنظیمات دوربین پشتی متشکل از سنسورهای GN1، IMX787 و IMX712 است. با این حال، سنسور GN1 از کد حذف شده و اکنون تنها دو سنسور وجود دارد که با نام‌های (l10_wide (IMX78 و l10_UW  (IMX712) شناخته می‌شوند. این بدان معناست که دوربین اصلی پیکسل 7a از سنسور IMX787 استفاده می‌کند، در حالی که دوربین فوق عریض از سنسور IMX712 بهره خواهد برد.

مشخصات کلیدی پیکسل 7a
گوگل پیکسل 6a

پیکسل 6a همچنین با دو دوربین پشتی عرضه شد، اما استفاده از سنسور بهتر برای دوربین اصلی در گوشی پیکسل 7a (IMX363 در مقابل IMX787) باید منجر به گرفتن عکس‌های بهتری شود.

پیکسل 7a همچنین دارای شارژ بی‌سیم است که از همان تکنولوژی نسل قبلی خود بهره می‌برد. با این حال، سرعت شارژ آن تنها به 5 وات محدود خواهد شد. پیکسل 5a دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بود که از 6a حذف شد، بنابراین باید دید که آیا گوگل آن را با پیکسل 7a برمی‌گرداند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی پیکسل 7a چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید