0

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت
بازدید 37

[ad_1]

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا فاش شد. شیائومی قصد دارد پرچمدار 2024 خود را با انبوهی از ویژگی‌های جدید و تغییرات جذاب رونمایی کند.

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت. شیائومی با معرفی 13 اولترا، نسلی متفاوت از پرچمدارهای خود را به دنیا معرفی کرد و به نوعی نمره قبولی در همه بخش‌ها کسب کرد. اما باوجود اینکه زمان زیادی تا معرفی نسل جدید این گوشی باقی مانده، مشخصات اصلی آن فاش شده است که در ادامه نوشته به معرفی آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه 13 اولترا با آیفون 14 پرو مکس ؛ تلاش شیائومی برای نزدیک شدن به اپل

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

بر اساس ادعای mysmartprice شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً با نمایشگر خمیده و دوربین اصلی با سنسور یک‌ اینچی روانه بازار خواهد شد. این گوشی در مارس 2024 (اسفند) از راه خواهد رسید که یک ماه زودتر از زمان معرفی شیائومی 13 اولترا در سال جاری میلادی است.

گوشی پرچم‌دار شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. بر اساس شایعات این چیپست به یک هسته Cortex-X4 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، پنج هسته Cortex-A720s با فرکانس 3.0 گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A520 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 750 و مودم Snapdragon X75 5G همراه می‌شود.

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

ظاهراً این گوشی از نمایشگر 6.73 اینچی نوع LTPO امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً نمایشگر 2K با حفره‌ دایره‌ای خواهد داشت. این نمایشگر از هر چهار طرف خمیده خواهد بود.

گوشی پرچم‌دار شیائومی با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم به همراه 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نوع UFS 4.0 روانه بازار خواهد شد. البته وجود نسخه یک ترابایتی هم برای این گوشی محتمل است.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در دوربین اصلی به حسگر یک‌اینچی جدید Sony LYT900 مجهز خواهد بود. علاوه بر این سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی جدید شیائومی قرار گرفته است. دو دوربین به لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی سه‌ و پنج‌ برابری مجهز شده و دوربین سوم از لنز فوق عریض استفاده خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 90 واتی از دیگر مشخصات گوشی هوشمند است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید