0

مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد

مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد
بازدید 9


ریلمی در حال کار بر روی سری ریلمی جی تی نئو 6 برای بازار چین است. اخیرا مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE توسط منبع اطلاعاتی معروفی افشا شده است.

سری Realme GT Neo 6 شامل دو دستگاه GT Neo 6 و GT Neo 6 SE می‌شود. همانطور که از نام این گوشی‌ها معلوم است، این دو عضو جانشین‌های GT Neo 5 و GT Neo 5 SE خواهند بود که در سال گذشته رونمایی شدند. امروز Digital Chat Station مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE را فاش کرد. با توجه به اطلاعات لو رفته، از این دستگاه چه انتظاراتی می‌توان داشت؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد

گوشی ریلمی جی تی نئو 6 SE دارای یک صفحه نمایش LTPO OLED با رزولوشن 1.5K خواهد بود. منبع تغدیه این گوشی یک باتری 5,500mAh خواهد بود. گقته شده تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 در بطن این دستگاه جای می‌گیرد.

طبق ادعای Digital Chat Station، مشخصات اصلی GT Neo 6 SE در محدوده قیمتی خود بی‌رقیب خواهد بود. همچنین وی تاکید کرده که ویژگی LTPO در نمایشگر این گوشی، باعث می‌شود باتری طول عمر بیشتری داشته باشد. در واقع، LTPO می‌تواند نرخ نوسازی را برای محتوای ثابت، کاهش دهد و با استفاده از ویژگی‌هایی، به میزان درخورتوجهی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

مشخصات کلیدی ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد

طبق گزارش‌هایی که تاکنون فاش شده، وان پلاس Ace 3V اولین گوشی با پردازنده Snapdragon 7+ Gen 3 در جهان خواهد بود. به همین خاطر، احتمال دارد گوشی جی‌تی نئو 6 اس ای بلافاصله پس از Ace 3V معرفی شود.

اما دیگر عضو این خانواده، یعنی گوشی Realme GT Neo 6 به تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد شد که با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه همراهی می‌شود. گفته شده این دستگاه دارای نمایشگر اولد 1.5K خواهد بود. هرچند تاریخ معرفی این دو دستگاه نامعلوم است، اما انتظار می‌رود در همین ماه و یا آوریل از آنها رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره این گوشی ریلمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید