0

مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو فاش شد [+تصاویر]

مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو فاش شد [+تصاویر]
بازدید 92


پیش از رونمایی بزرگ شرکت نوبیا در تاریخ 26 دسامبر، مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو به همراه تصاویر رسمی آن در فضای مجازی منتشر شده است.

همان طور که می‌دانید شرکت نوبیا قرار است در تاریخ 26 دسامبر از سری Red Magic 8 Pro رونمایی کند. اکنون پیش از عرضه رسمی این گوشی، برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی آن مشخص شده و تصاویری نیز از این گوشی منتشر شده است. با نگاهی گذرا به تصاویر متوجه می‌شویم که نوبیا طراحی مدرن و جدیدی را به کار گرفته و Red Magic 8 Pro با لبه‌های صاف و حاشیه‌های بسیار نازک وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نوبیا Z50 رسما معرفی شد؛ قدرتمند، زیبا و ارزان برای رقابت‌ با بهترین‌ها!

مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو

گوشی Red Magic 8 Pro دارای یک صفحه نمایش جدید از BOE با حاشیه‌های متقارن 1.48 میلی‌متر و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.7 درصد است. این صفحه نمایش نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه می‌کند و مانند سری رد مجیک 7 پرو از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر برخوردار است.

Red Magic 8 Pro در دو مدل پایه و شفاف عرضه خواهد شد. همچنین تأیید شده که این سری از نوبیا، به دوربین 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ مجهز خواهد شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دو قدرت بگیرند.

به احتمال زیاد گوشی رده بالای Red Magic 8 Pro از شارژ سریع 165 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که نوبیا قصد دارد در کنار سری Red Magic 8 Pro از لوگوی جدید برند Red Magic نیز رونمایی کند.

مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو
لوگوی جدید برند رد مجیک

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات کلیدی رد مجیک 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید