0

مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو فاش شد

مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو فاش شد
بازدید 214


به تازگی افشاگری با نام کاربری Yogesh Brar پستی را در توییتر با کاربران به اشتراک گذاشته و برخی از مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو را لو داده است.

افشاگری‌های جدیدی که این روزها در سطح فضای مجازی پخش شده است برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند Oppo Find X6 Pro را که از پرچمداران آینده به حساب می‌آید، مشخص کرده است. در ادامه برای آگاهی از مشخصات احتمالی این گوشی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو

اخیرا افشاگر معروفی به نام Yogesh Brar پستی را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک گذاشته که در آن به برخی از مشخصات گوشی Find X6 پرو اشاره شده است.

با نگاهی به این توییت متوجه می‌شویم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی اولد با وضوح و رزولوشن 2K است. این نمایشگر به احتمال زیاد از نرخ نو سازی 120 هرتزی برخوردار بوده و در بالای آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو

در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم 50 مگاپیکسلی، وجود دارد. طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که دوربین اصلی سنسور IMX989 سونی باشد که از Hasselblad Tuning نیز پشتیبانی می‌کند. در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که احتمالا این دستگاه دارای یک سنسور اصلی بزرگ 1 اینچی باشد، حال اطلاعات جدید نیز بر این مسئله مهر تایید زده است.

این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل دو کوالکام مجهز خواهد شد که در کنار آن حداکثر 8 یا 12 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد گرفت.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اطلاعات ذکر شده هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، بنابراین برای آگاهی از مشخصات دقیق و نهایی این گوشی در به روز رسانی‌های آینده همراه مجله خبری آی تی و دیجیتال باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات کلیدی اوپو فایند ایکس 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید