0

مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G توسط شرکت سانده اعلام شد [+ رنگبندی]

مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G توسط شرکت سانده اعلام شد [+ رنگبندی]
بازدید 23

[ad_1]

برند آیکو امروز با انتشار پوستری از مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G و رنگ‌بندی آن پرده برداشت. این گوشی در دو رنگ جذاب و چشم‌نواز به زودی وارد بازار کشورهای چین و هند خواهد شد.

این روزها برند آیکو در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند iQOO Z9 5G در تاریخ 12 مارس در کشور هند است. دستگاه مذکور قرار است که در کشور چین نیز با تراشه متفاوت یعنی اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام عرضه شود.

این در حالی است که موجودی این گوشی در هند به تراشه سریع و قدرتمند دایمنسیتی 7200 مدیاتک مجهز خواهد بود. چند روز پیش، تصاویری از رنگ سبز این گوشی توسط شرکت سازنده منتشر شده بود و اکنون با انتشار یک پوستر رسمی، رنگ‌بندی‌های دیگر نیز مشخص شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی و مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G

طبق آنچه که در پوستر دیده می‌شود، آیکو زد 9 فایوجی در دو رنگ آبی و سبز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در هر دو رنگ از یک الگوی خاص و منحصربه‌فرد در پنل پشتی استفاده شده و ماژول دوربین مشکی رنگ نیز تضاد جذاب و زیبایی را با بدنه گوشی به وجود آورده است.

مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G
رنگبندی آیکو Z9 5G

طبق گفته‌های شرکت سازنده، آیکو Z9 فایوجی دارای یک صفحه نمایش آمولد با حداکثر روشنایی 1800 نیت خواهد بود. متاسفانه اندازه و سایز دقیق نمایشگر مشخص نشده اما گفته می‌شود که این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. تنظیمات بلندگوی دوگانه نیز نوید صدای با کیفیت، بلند، رسا و واضح را می‌دهد.

این گوشی باریک 7.83 میلی‌متری دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز سونی IMX882 و پشتیبانی از لرزش‌گیر OIS خواهد بود.

متاسفانه برند آیکو جزئیات دیگری را درباره مشخصات آیکو Z9 فاش نکرده اما بر اساس گزارش‌های پیشین حدس زده می‌شود که این گوشی با تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 14، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/ 256 گیگابایتی وارد بازار شود. گفته می‌شود که قیمت آیکو Z9 به احتمال زیاد زیر 20000 روپیه (معادل 240 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره رنگبندی و مشخصات کلیدی آیکو Z9 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید