0

مشخصات کامل گلکسی A15 5G فاش شد

مشخصات کامل گلکسی A15 5G فاش شد
بازدید 18

[ad_1]

تا زمان معرفی گلکسی A15 چندماهی بیشتر باقی نمانده و افشاگران مشخصات کامل گلکسی A15 5G را لو داده‌اند. به نظر این گوشی در نسخه‌های 4G و 5G با تراشه متفاوت عرضه می‌‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A15 قرار است در فصل اول سال 2024 معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی در نسخه‌های 4G و 5G در اروپا عرضه خواهد شد و نسخه 4G آن در بنچمارک Geekbench با پردازنده Helio G99 مشاهده شده است. مشخصات گوشی گلکسی A15 5G نیز منتشر شده که شامل پردازنده Dimensity 6100+، سیستم عامل اندروید 13 و رم 4 یا 6 گیگابایتی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل گلکسی A15 5G

افشاگری اعلام کرده که گوشی گلکسی A15 5G دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FullHD+ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز خواهد بود. شایعات قبلی نیز ادعا کرده بودند که گلکسی A15 دارای صفحه نمایش OLED 6.4 اینچی است، اما ذکر نکرده بودند که این مدل 4G یا 5G است.

مشخصات کامل گلکسی A15 5G فاش شد

دوربین گلکسی A15 5G دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابر خواهد بود که با دو سنسور 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. برای سلفی و تماس‌های ویدئویی، دوربین 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار خواهد گرفت. این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت بوده که می‌توان با کارت حافظه آن را تا 1 ترابایت افزایش داد.

احتمالا باتری گلکسی A15 فایوجی ظرفیت 5,000 میلی‌آمپرساعتی داشته که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت جانبی برای تأیید هویت بیومتری خواهد بود. منبع رنگ بندی A15 5G را نیز افشا کرده و ادعا می‌کند که این محصول سامسونگ در رنگ‌های آبی و سیاه عرضه می‌شود.

طبق افشاگری‌های انجام شده، قیمت گلکسی A15 5G در آمریکا 149 دلار خواهد بود. شایعه قبلی نیز ادعا کرده بود که قیمت آن در اروپا حدود 250 یورو خواهد بود. تاکنون هیچ خبر رسمی از سامسونگ درباره نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A15 منتشر نشده است، بنابراین بهتر است منتظر تأیید این شایعات و درز اطلاعات بیشتر توسط منابع قابل اعتماد باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کامل گلکسی A15 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید