0

مشخصات کامل اوپو A60 4G لو رفت [+ طراحی و تصاویر واقعی]

مشخصات کامل اوپو A60 4G لو رفت [+ طراحی و تصاویر واقعی]
بازدید 18


مشخصات کامل اوپو A60 4G پیش از عرضه رسمی فاش شد. علاوه بر این، رندرهایی از این گوشی منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

طبق جزئیات ارائه شده توسط افشاگری به نام Sudanshu Ambhore، اوپو به زودی مدل جدیدی به سری گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه A خود اضافه خواهد کرد. نام این گوشی OPPO A60 4G خواهد بود. اکنون، رندرهای اوپو A60 4G به همراه برخی از مشخصات کلیدی آن لو رفته که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل اوپو A60 4G

اگر به یاد داشته باشید، در گذشته برخی از مشخصات اوپو A60 فورجی در پلتفرم صدور گواهی Google Play قرار گرفته بود، اما در آن زمان، طراحی این گوشی همچنان نامعلوم بود.

حال، رندرهایی منتشر شده که طراحی اوپو A60 4G را به وضوح به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نحوه چیدمان دوربین‌های پشتی این گوشی تا حد زیادی مانند سری Reno10 به نظر می‌رسد، البته مسلما کیفیت این دوربین‌ها در حد و اندازه گوشی‌های سری Reno10 یا Reno11 نخواهد بود. در این پنل خطوط کلاسیک همیشگی اوپو نیز دیده می‌شود، در پنل جلویی هم یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

مشخصات کامل اوپو A60 4G

همان‌طور که گفته شد، علاوه بر طراحی، بیشتر مشخصات کلیدی این گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه نیز فاش شده است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش LCD نود هرتزی با وضوح 1604 در 720 پیکسل، تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 950 نیت خواهد بود. اگرچه رزولوشن کمی پایین است اما باز هم این یک نمایشگر خوب برای یک گوشی رده پایین محسوب می‌شود.

این گوشی به چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X مجهز شده و در دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. تنظیمات دوربین سه‌گانه این دستگاه متشکل از یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی خواهد بود. متاسفانه هیچ یک از این سه دوربین از لرزش‌گیر OIS برخوردار نخواهند بود.

از دیگر مشخصات OPPO A60 4G می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی SUPERVOOC، حسگر اثر انگشت جانبی، اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C 2.0، وای‌فای 6، رابط کاربری ColorOS 14.0.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، وزن 186 گرم و ضخامت 7.68 میلی‌متر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات کامل اوپو A60 4G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید