0

مشخصات پوکو F4 مشخص شد + قیمت و تاریخ عرضه

مشخصات پوکو F4 مشخص شد + قیمت و تاریخ عرضه
بازدید 194


در شرایطی که فاصله چندانی با رونمایی از پرچمدار جدید پوکو نداریم، تاریخ عرضه، قیمت و البته مشخصات پوکو F4 مشخص شده است. با ما باشید.

پوکو از محبوب‌ترین و موفق‌ترین زیربرندهای شیائومی است که محصولاتی بسیار قدرتمند و در عین حال اقتصادی روانه بازار می‌کند. اخیرا شایعات و اخباری درباره پرچمدار جدید این کمپانی در سری F فاش شده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

تاریخ معرفی و مشخصات پوکو F4 و پوکو X4 GT

پوکو برای هفته آینده قصد دارد تا از دو گوشی جدید رونمایی کند. البته بنابر قاعده پیشین، انتظار نمی‌رود که با گوشی‌های کاملا جدیدی مواجه باشیم چراکه پوکو در همه سالیان اخیر، مواردی از گوشی‌های می و ردمی را با تغییر نام و حتی تقریبا بدون تغییر ظاهری خاصی روانه بازار کرده است.

مشخصات پوکو F4

آنطور که مشخص است، دو دستگاه جدید در 23 ژوئن معرفی می‌شوند. این یعنی تاریخ معرفی پوکو F4 و پوکو ایکس 4 جی تی، 2 تیر 1401 است. پوکو اف 4 درواقع همان نسخه گلوبال ردمی کی 40 اس است و بنابر تایید پوکو قرار است با اسنپدراگون 870 و 12 گیگابایت رم عرضه شود.

البته طبیعتا نسخه‌های متنوعی از رم در دسترس است. در زمینه دوربین البته تفاوت مهمی به چشم می‌خورد و آن اینکه اف 4 به دوربینی 64 مگاپیکسلی مجهز شده حال آنکه ردمی K40S دوربینی 48 مگاپیکسلی دارد. این گوشی از یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره‌مند است که با شارژ سریع 67 واتی شارژ می‌شود.

از نظر مشخصات باتری و پردازنده، این دستگاه شباهت زیادی به نسل قبلی محبوب و موفق خود یعنی پوکو F3 دارد. پوکو ایکس 4 جی تی و پوکو اف 4 به ترتیب با قیمتی حدود 400 تا 430 یورو عرضه خواهند شد.

در مورد پوکو ایکس 4 جی تی باید گفت که این دستگاه،‌ نسخه ریبرند شده‌ای از ردمی نوت 11 تی پرو پلاس است. با این حساب احتمالا باید انتظار یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع ال سی دی را با نرخ نوسازی 144 هرتزی داشته باشیم. این گوشی همچنین از تراشه قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 8100 بهره‌مند است و یک باتری بزرگ 5080 میلی‌امپر ساعتی دارد. این باتری بزرگ را فناوری شارژ سریع 67 واتی ساپورت می‌کند.

دوربین این مدل کاملا مشابه با پوکو اف 4 است و برخلاف نسخه‌های قبلی ردمی نوت 11 پرو پلاس در این مورد خبری از درگاه میکرو اس دی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات پوکو F4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: GizChina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید