0

مشخصات ویوو Y36s در پلتفرم Google Play Console ظاهر شد

مشخصات ویوو Y36s در پلتفرم Google Play Console ظاهر شد
بازدید 14


مشخصات ویوو Y36s در پلتفرم Google Play Console قرار گرفت. ظاهرا این گوشی یک نسخه تغییر نام یافته از ویوو جی 2 با شماره مدل و مشخصات یکسان خواهد بود.

شرکت ویوو قرار است که به زودی از گوشی هوشمند Vivo Y36s در بازار جهانی رونمایی کند. حال، برخی از مشخصات این گوشی در پلتفرم گوگل‌پلی کنسول ظاهر شده و آن‌طور که پیداست این دستگاه نسخه‌ای از Vivo G2 معرفی شده در چین در اوایل سال جاری، خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو Y36s

بر اساس شواهد موجود در فهرست Google Play، ویوو Y36s همان ویوو G2 با یک نام متفاوت است. این دو گوشی شماره مدل یکسان (PD2318) و حتی مشخصات مشابهی دارند. از مشخصاتی که میان هر دو گوشی مشترک است می‌توان به تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک، 6 گیگابایت رم، رزولوشن نمایشگر 720 در 1612 پیکسل و اندروید 13 اشاره کرد. جالب اینجاست که Vivo GT خود نیز یک نسخه تغییر نام یافته از Vivo Y36i بود که اولین بار در ماه دسامبر سال 2023 در بازار چین عرضه شد.

مشخصات ویوو Y36s

در لیست گوگل‌پلی حرفی از سایر مشخصات ویوو Y36s به میان نیامده، اما به احتمال زیاد بقیه بخش‌ها نیز مشابه Vivo G2 خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار می‌رود که ویوو Y36e دارای یک صفحه‌ نمایش 6.56 اینچی LCD با بریدگی قطره‌ای شکل، وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد. این گوشی از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED برخوردار خواهد بود.

سیستم سخت افزار از چیپست دایمنسیتی 6020 به همراه 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD) تشکیل شده و منبع تغذیه هم یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 واتی خواهد بود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان از مواردی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 5G، وای‌فای 5 گیگاهرتزی، بلوتوث 5.1، جی‌پی‌اس، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت جانبی و پورت USB تایپ C نام برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی جدید ویوو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید