0

مشخصات وان پلاس 11 پرو به طور کامل فاش شد!

مشخصات وان پلاس 11 پرو به طور کامل فاش شد!
بازدید 105

[ad_1]

مشخصات وان پلاس 11 پرو که قرار است جدیدترین پرچمدار وان پلاس باشد در یک سایت اینترنتی فاش شد. برای اطلاع از همه مشخصات گوشی جدید وان پلاس، این مطلب را دنبال کنید.

آرون گروپس

اوایل این ماه رندرهایی از وان پلاس 11 پرو در اینترنت منتشر شد. حالا نشریه 91Mobiles با همکاری افشاگری به نام Onleaks، کل مشخصات وان پلاس 11 پرو را فاش کرده‌اند. قرار است این دستگاه، پرچمدار وان پلاس و جایگزین وان پلاس 10 پرو باشد که اوایل 2022 رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

اطلاعات فاش شده از دوربین و سایر مشخصات وان پلاس 11 پرو

به گفته 91Mobiles، وان پلاس 11 پرو یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +QHD، یک بریدگی پانچ هول در گوشه سمت چپ بالای تصویر و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا لبه‌های نمایشگر منحنی شکل است یا زاویه دار. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش باشد.

مشخصات وان پلاس 11 پرو
مشخصات وان پلاس 11 پرو

دوربین سه تایی وان پلاس 11 پرو شامل یک حسگر 50 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز اولترا واید و یک لنز تله فوتوی 32 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابر است. دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است. جای تردید نیست که این گوشی جدید با تکنولوژی دوربین Hasselblad عرضه می‌شود.

پردازنده وان پلاس 11 پرو، اسنپدراگون 8 نسل 2 است. این خبر با گزارشی که قبلاً منتشر شده بود، همخوانی دارد. قرار است شرکت کوالکام در نشست ماه نوامبر (آبان) از این تراشه رونمایی کند. همچنین گفته شده که وان پلاس 11 پرو دارای 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات و همچنین شامل یک مدل رده بالاتر با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره است. در این دستگاه یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که از تکنولوژی شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات وان پلاس 11 پرو می‌توان به پشتیبانی از دالبی اتموس، 5G، وای‌فای 6E، بلوتوث 5.2 و پورت USB-C اشاره کرد. احتمالاً این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 13 عرضه می‌شود.

طبق رندرهای فاش شده، طراحی ماژول دوربین وان پلاس 11 پرو کاملاً تغییر کرده و دارای یک حاشیه با طراحی شبیه به یک کپسول نصفه است که از کنار فریم تا وسط پنل پشت ادامه دارد. سه حسگر و فلاش ال‌ای‌دی داخل این قاب قرار گرفته‌اند. اسلایدر هشدار که در وان پلاس 10R و 10T حذف شده بود، احتمالا به وان پلاس 11 پرو برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 11 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید