0

مشخصات وانت سایپا 251 فاش شد؛ یک شگفتی دیگر از سایپا!

مشخصات وانت سایپا 251 فاش شد؛ یک شگفتی دیگر از سایپا!
بازدید 96


جایگزین وانت سایپا 151 تحت عنوان وانت سپهر یا وانت سایپا 251 به‌زودی روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از مشخصات وانت سایپا 251 با ما باشید.

اخیراً گروه خودروسازی سایپا طی همایش سراسری نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش به رونمایی از چند محصول جدید خود پرداخته که وانت سایپا 251 یا سپهر از جمله همین محصولات محسوب می‌شود. این خودرو به‌عنوان جایگزین وانت 151 همین خودروساز در نظر گرفته شده است.

کریپتال گلوبال

البته مطابق انتظارات وظیفه تولید این خودرو بر عهده شرکت زامیاد قرار گرفته و در این راستا طبق برنامه این شرکت، خودرو وانت سایپا 251 با نام وانت سپهر و با لوگوی زامیاد در سال 1403 در بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سایپا کادیلا به عنوان نسخه ایرانی ال 90 روانه بازار می‌شود

مشخصات وانت سایپا 251

وانت سایپا 251 مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی مانند دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای ABS، EBD و BA، باز و بسته شدن برقی آینه‌های بغل همراه با تنظیم برقی زوایا، دستگیره‌های آسان بازشو، رینگ‌های آلومینیومی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع الکتریکی، چراغ‌های روز (دی‌لایت)، بالابرهای برقی شیشه‌های بغل و روف ریل خواهد بود.

مشخصات وانت سایپا 251

گفتنی است که وانت سپهر دارای طراحی نسخه وانت پلتفرم X200 خواهد بود. از طرفی به عنوان یک خودرو دوگانه‌سوز به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو به موتور M15 تجهیز شده که  در حالت بنزینی توانایی تامین قدرتی معادل 82.5 اسب بخار و گشتاور 127 نیوتن‌متر را خواهد داشت. در حالت گازسوز هم این پیشرانه قدرتی برابر با 72 اسب بخار و گشتاور 112 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. قدرت تولیدی این پیشرانه همچنین به‌وسیله گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها انتقال خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات وانت سایپا 251 یا سپهر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید