0

مشخصات هدست گیمینگ INZONE سونی لو رفت [+تصاویر]

مشخصات هدست گیمینگ INZONE سونی لو رفت [+تصاویر]
بازدید 263


در شرایطی که سونی پیشتر اعلام کرده بود که قصد ایجاد برند هدفون جدیدی را دارد، پیش از رونمایی رسمی، تصاویر و مشخصات هدست گیمینگ INZONE سونی لو رفت.

انتشار تصاویر هدست گیمینگ INZONE سونی سبب شده تا دوستداران سونی و هدفون‌های گیمینگ پیش از رونمایی رسمی با طراحی و برخی مشخصات این هدفون‌ها آشنا شوند.

مستر بلیط

احتمالا اگر از علاقه‌مندان دنیای هدفون‌ها باشی می‌دانید که امروزه تنوع بسیار بالایی در دنیای هدست‌های گیمینگ وجود دارد و بسیاری از برندها در این زمینه فعال هستند. با وجود این سونی قصد دارد یک برند هدفون اختصاصی ایجاد و روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست برای PS5

هدست گیمینگ INZONE سونی

مشخصات هدست گیمینگ INZONE سونی لو رفت [+تصاویر]

بنابر اطلاعات فاش شده، نام برند جدید سونی INZONE است و این شرکت ژاپنی قصد دارد نسل اول هدفون‌های INZONE را در سه مدل روانه بازار کند. هر سه مدل از فناوری اختصاصی سونی یعنی 360 Spatial Sound که مختص هدفون‌های بالارده این کمپانی است برخوردار هستند.

نسخه پایه این سری از هدفون‌های INZONE سونی، هدفون H3 است که یک هدست سیمی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری است و سوییچ  NC/AMB دارد که در واقع نوعی فناوری حذف نویز محیطی است.

مشخصات هدست گیمینگ INZONE سونی لو رفت [+تصاویر]

مدل دیگر، H7 است که نسخه میان رده در اولین سری از هدست های گیمینگ INZONE سونی است و به طور بی‌سیم عرضه می‌شود. طراحی این مدل اندکی متفاوت است و مانند نسخه سوم این سری از هدست‌های سونی یعنی مدل H9 یک دانگل USB برای اتصال سیمی دارد. این دو مدل یک دکمه Game/Chat نیز دارند که برای تنظیم حجم صدای بازی و ورودی صدای هم‌تیمی‌های احتمالی در زمان بازی کاربرد دارد.

پرچمدار هدست های گیمینگ سری INZONE اما مدل H9 است که در طراحی زیبایی خاصی با نور آبی گوشی‌ها دارد. البته مشخص نیست که آیا این نور فقط آبی است یا رنگ‌های دیگر هم دارد. علاوه بر این در حال حاضر چیز خاصی از تفاوت‌های مهم بین مدل‌های H7 و H9 نمی‌دانیم و برای اطلاع از تفاوت‌ها و جزئیات دقیق باید منتظر رونمایی رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هدست گیمینگ INZONE سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید