0

مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد [+تصاویر و قیمت احتمالی]

مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد [+تصاویر و قیمت احتمالی]
بازدید 36


مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا لو رفت. نسل بعدی گوشی‌های تاشو موتورولا با تفاوت‌های اندک نسبت‌ به نسل قبل به‌زودی معرفی می‌شود.

مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا توسط 91Mobiles فاش شد. موتورولا نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را به‌زودی با نام ریزر 40 اولترا به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی تقریباً از همان طراحی نسل پیش خود الگوبرداری کرده با این تفاوت که صفحه‌نمایش بیرونی آن بزرگتر شده و تقریباً نصف فضای پشت گوشی را دربر گرفته است. اما آنچه که از رندر این گوشی دیده می‌شود، احتمالاً موتورولا، ریزر 40 اولترا را برای رقابت مستقیم با گلکسی زد فلیپ سامسونگ روانه بازار خواهد کرد. در ادامه با مشخصات کامل گوشی تاشو موتورولا بیشتر آشنا شوید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: موتورولا اج 40 (Motorola Edge 40) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد

ظاهرا موتورولا ریزر 40 اولترا طراحی مشابهی با سری قبل گوشی‌های تاشو این کمپانی دارد، اما با این تفاوت که ریزر 40 اولترا دارای نمایشگر دوم بزرگ‌تری است. نمایشگر دوم این گوشی هوشمند تاشو تقریباً نصفی از پنل پشتی را در بر می‌گیرد و دوربین دوگانه هم روی این نمایشگر قرار دارد.

براساس اطلاعاتی که 91Mobiles فاش کرده، دوربین سلفی این گوشی درون حفره بالای نمایشگر اصلی تعبیه شده است. به لطف نمایشگر دوم بزرگ‌تر، سلفی گرفتن با دوربین اصلی گوشی Motorola Razr 40 Ultra برای کاربران آسان شده است. تصاویر رندر منتشر شده از این گوشی، عرضه آن در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز را تایید می‌کند. ظاهرا موتورولا برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلاری را برای گوشی تاشوی جدید خود در نظر گرفته است.

مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا فاش شد
تصاویر رندر گوشی موتورولا ریزر 40 اولترا

به نظر‌ می‌رسد صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی این گوشی رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس (FHD+) داشته و از نوع pOLED است. همچنین گوشی تاشوی موتورولا یک نمایشگر دوم ۳.۴ اینچی از نوع OLED دارد. انتظار می‌رود موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با حداکثر رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت مجهز شود.

طبق اطلاعات لو رفته، در قسمت پشتی این گوشی از یک دوربین عریض با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده خواهد داشت. تامین انرژی ریزر ۴۰ اولترا را یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی بر عهده خواهد داشت. رابط کاربری این گوشی تاشو هوشمند MyUX 5 خواهد بود که مبتنی بر سیستم عامل اندروید است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات موتورولا ریزر 40 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید