0

مشخصات موتورولا اج 50 پرو لو رفت [+رنگ‌بندی و تاریخ احتمالی معرفی]

مشخصات موتورولا اج 50 پرو لو رفت [+رنگ‌بندی و تاریخ احتمالی معرفی]
بازدید 20

[ad_1]

موتورولا در حال توسعه گوشی هوشمند جدید و پیشرفته‌ی خود است که به ویژگی‌های چشمگیری مجهز شده است. بر همین اساس تصاویری مربوط به موتورولا اج 50 پرو همراه با برخی جزئیات، منتشر شده‌ که ما را با مشخصات آن را آشنا می‌کند.
با استناد به عملکرد موتورولا در سال‌های گذشته، انتظار می‌رود که این گوشی تحت سه نام مختلف در بازارهای مختلف عرضه شود. احتمالاً در چین با نام Motorola X50 Ultra و در ایالات متحده با نام Motorola  Edge+ (2024)  شناخته خواهد شد و احتمالا در سایر مناطق با نام موتورولا اج 50 پرو معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: موتورولا امسال از گوریلا گلس در گوشی‌های خود استفاده می‌کند

مشخصات موتورولا اج 50 پرو

گوشی در رنگ‌های بنفش، سیاه، و نقره‌ای/سفید/سنگی عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود قاب پشتی نسخه‌های بنفش و سیاه از جنس چرم مصنوعی باشند. دوربین سه‌گانه گوشی شامل حسگر اصلی 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.4، لنز اولتراواید 13 میلیمتری و لنز تله‌فوتو 73 میلیمتری با زوم اپتیکال 3x است.

 

صفحه نمایش موتورولا اج 50 پرو

گوشی Edge 50 Pro با یک صفحه نمایش منحنی به اندازه 6.7 اینچ و با نرخ نو‌سازی 165 هرتز عرضه خواهد شد و از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3  به همراه 12 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

مشخصات باتری موتورولا اج 50 پرو

آنطور که در اخبار متوجه شدیم، احتمالاً این گوشی انرژی خود را از باتری 4,500 میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع 125W با سیمی و شارژ بی‌سیم 50W  تامین خواهد کرد.

تاریخ احتمالی معرفی موتورولا اج 50 پرو

جالب است بدانید که تصاویر نشان‌دهنده تاریخ 3 آوریل هستند؛ اما اینکه حتما در این تاریخ معرفی شود سوالی  است که باید برای جواب آن منتظر ماند.

احتمالاً X50 Ultra اولین نسخه از سه‌گانه یکسان خواهد بود که به صورت رسمی معرفی می‌شود، زیرا موتورولا در چین به تبلیغات آن پرداخته است

بیشتر بخوانید:

نظرات شما درباره‌ی مشخصات موتورولا اج 50 پرو چیست؟ شما تجربه استفاده از این برند را دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید