0

مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5 پیش از رونمایی لو رفت

مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5 پیش از رونمایی لو رفت
بازدید 243


با توجه به اینکه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 در برخی از وب‌سایت‌های اروپایی سامسونگ فهرست شده، اطلاعات جدیدی از آن‌ها داریم.

انتظار می‌رود جدیدترین نسل از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ در رویداد رونمایی تابستانه سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو این شرکت یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد قلیپ 4 رونمایی شوند. با این وجود شواهد حاکی از آن است که این ساعت‌ها مدتی پیش از رونمایی در برخی از وب‌سایت‌های اروپایی سامسونگ فهرست شده‌اند و در نتیجه برخی از اطلاعات آن‌ها فاش شده است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار [اردیبهشت 1401]

مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5

افشاگری با نام موکول شارما اعلام کرده که سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 را در برخی از وب‌سایت‌های رسمی سامسونگ در سراسر اروپا رویت کرده است. در حال حاضر وب‌سایت‌های سامسونگ در هلند، دانمارک و نروژ، نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ را فهرست کرده‌اند.

بنابر این اطلاعات، سه ساعت جدید سامسونگ عبارتند از نسخه‌های 40 میلی‌متری، 44 میلی‌متری و البته نسخه پرو. این سه ساعت با شماره‌ مدل‌های SM-R905F و SM-R925F و SM-R915F شناخته می‌شوند که البته در حال حاضر ترتیب آن‌ها مشخص نیست

در صورتی که سامسونگ از روش نامگذاری همیشگی خود استفاده کرده باشد، به احتمال قریب به یقین این شماره مدل‌ها مربوط به نسخه‌ی LTE نسل بعدی ساعت‌های این شرکت است.

سری گلکسی واچ 5

آنطور که NotebookCheck اشاره کرده، سری ساعت‌های گلکسی واچ 5 در تاریخ 19 مرداد و به همراه دو گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 رسما معرفی خواهند شد. گفته‌ می‌شود ساعت‌های هوشمند جدید در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی در دسترس خواهند بود. 

در بحث قیمت، انتظار می‌رود ارزان‌ترین مدل این خانواده یعنی نسخه 40 میلی‌متری غیر LTE از قیمت 300 یورو آغاز به کار کند و بهترین مدل یعنی گلکسی واچ 5 پرو برچسب قیمت 540 یورویی داشته باشد. فروش این محصولات به احتمال زیاد از 4 شهریور آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سری گلکسی واچ 5 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید